[nt4 + ME + policies] hoe verwijderen?

Pagina: 1
Acties:

• AlterMann
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:53
ik moet hier op een school (ik = syteembeheerdertje op stage :P ) in een netwerkje alle policies verwijderen van de computers.. het zit dus zo :
stuk of 15 pcs(win me), loggen allemaal in onder groep 5 / groep 8 (op nt4) met de daarbijbehordende policies.. mr big boss vind dit niet fijn want het werkt allemaal voor geen meter.. dus moet ik het verwijderen.. maar t lukt dus niet.. mijn vraag.. hoe wel ? heb t met poledit edgeprobeert.. maar het lukt niet.. de pol staan op de server.. alvast tnx :)

• Boudi
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-08 02:32

Boudi

Always Coca Cola

als je de policy in de server (die in je netlogon-share staat volgens mij) nou es edit zodat alles weer op 'normaal' komt te staan... ff alle PC's opnieuw opstarten en dan zou t moeten werken...

Met of zonder mayonaise?

• AlterMann
hmmm.. ik doe dus : start > programmas> syteembeheer (algemeen) editor voor systeembeleid.. dan bestand > beleidsbestand openen > netlogon > config.pol.. dan krijg k de foutmelding :
"kan i:\config.pol niet openen.
het systeem heeft geprobeert een bestand te laden of terug te zetten in het register, maar het opgegeven bestand heeft geen register indeling"

probeer ik nu iets fouts?

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-08 16:33

markvt

Peppi Cola

die policies moet je op een windows me pc editen, hij neemt namelijk de huidige systeeminstellingen

en dan opslaan in de netlogon share

[ Voor 0% gewijzigd door markvt op 21-10-2002 10:37 . Reden: add ]

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

• AlterMann
* AlterMann logt in op me bak
start poledit op.. edit config.pol, groep8 en leerkrachten geen beperkingen meer. save config.pol.. reboot... en groep8 heeft nog steeds beperkingen... er veranderd gewoon helemaal nix :? op de server zie ik wel dattie config.pol heeft bewerkt, alleen de me bakkies pakken de veranderingen niet op..
ik zie wel een grouppol.reg.. maar daar staat ook nix bijzonders in..
* AlterMann snapt r nu nix meer van :/

• AlterMann
correctie.... t wekrt al :) :) :)
tnx for the help :)
Pagina: 1