Toon posts:

Windows XP profielen probleem!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kom net aan op mijn werk zet mijn computer aan ( met daarop Windows xp) en kan tot mijn verbazing niet meer inloggen op het netwerk en geeftie een probleem dat hij het gebruikersprofiel niet kan laden.:(
Alle instellingen staan nog wel in Documents en Setting op de C schijf maar bij gebruikers staat die er helemaal niet meer bij.
Op de missende account stonden al mijn mail instellingen etc.
Hoe kan ik dit oplossen?

alvast bedankt!

Verwijderd

Eerst maar uitvogelen wat er gebeurd is, dan pas kan je het probleem oplossen..

Verwijderd

en in safemode?

Verwijderd

Topicstarter
ehmm,als ik wist wat er gebeurd was dan kan ik het ook oplossen.
Ik weet dus niet wat er gebeurt is anders had ik deze topic niet geopend.

Safemode zal ik eens proberen

Verwijderd

Topicstarter
Ook in Safemode lukt het niet.ik krijg dan de melding dat hij geen contact kan maken met de domeincontroller.

Verwijderd

Hmm nog eens goed gelezen. Volgensmij heb je aan onderstaand antwoord neit zo veel :D suc6
De lompe manier:

Login als local admin.
Maak een backupje van je profiel wat lokaal staat onder een andere naam.
Delete je profiel folder op de server. (eventueel ook backuppen)
Log-off
Login onder je eigen naam.

en je profiel wordt weer opnieuw netjes aangemaakt. Alle zaken die je mist kopieer je uit het lokale backupje.

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor je reactie maar helaas had ik dit al geprobeerd,het lijkt wel alsof hij iets niet laad in het begin zodat je niet in kunt loggen op het domein ofzo.
Ik heb hierover niks kunnen vinden verder.
nogmaals bedankt

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Nu online
Verwijderd schreef op 21 oktober 2002 @ 11:29:
bedankt voor je reactie maar helaas had ik dit al geprobeerd,het lijkt wel alsof hij iets niet laad in het begin zodat je niet in kunt loggen op het domein ofzo.
Ik heb hierover niks kunnen vinden verder.
nogmaals bedankt
Ik heb dit probleem zelf bij mij thuis ook nog gehad, enigste optie die ik had was Mijn Documenten en dergelijken op te slaan op andere schijf of locatie, Account deleten en opnieuw aanmaken.
Bij mij ging het gewoon na een reboot dat ik die melding kreeg :(
Maarja blijft M$ natuurlijk he :D

Verwijderd

Topicstarter
het is gelukt , nadat ik met een andere gebruikersnaam op het domein was ingelogd ( van iemand die nog nooit achter die pc gezeten had ) kon ik wel gewoon inloggen,ik heb daarna de mapjes verplaatst en verwijderd van de users die er wel opgezeten hadden en vervolgens ingelogd en toen de belangrijke dingen weer teruggeplaatst naar de map van de user waar ik op ingelogd was(hoop dat het te snappen is).

hartelijk dank van jullie reacties.
Pagina: 1