"Computer games don't affect kids. I mean if Pacman affected us as kids,
we'd all run around in a darkened room munching pills and listening
to repetitive music."
nou nou da's een lap tekst, maar vaktermen valt reuze mee, ze gaan er vooral op in waar je welk proggie het best voor kan gebruiken en gaan er dan 2 pagina's lang over bakkelijen.
edit; pagina 2 gaat nogal off-topic, en gaan ze door over scripting en render features e.d., de 1e post geeft je genoeg info.
edit; pagina 2 gaat nogal off-topic, en gaan ze door over scripting en render features e.d., de 1e post geeft je genoeg info.
ach, op het niveau van max, maya, lightwave en softimage kun je practisch alles met alle programma's. Er worden zo veel woorden aan verspild. Maxers tegen lightwavers, dat staat altijd garant voor vuurwerk
klopt, blijft zo'n oorlog onderwerp. Ala intel <> amd, of pc <> apple.
Maar er werdt in iedergeval weinig onbeargumeteerd neergehaald of opgehemeld.
Maar er werdt in iedergeval weinig onbeargumeteerd neergehaald of opgehemeld.
"Computer games don't affect kids. I mean if Pacman affected us as kids,
we'd all run around in a darkened room munching pills and listening
to repetitive music."
Het beste is om de programmas waar tussen je twijfelt eerst uit te proberen want ik heb vaak dat sommige programmas gewoon fijner aan voelen en ik vind ontwerpen in Maya makkelijker dan in max terwijl iedreen zegt da max makkelijker is.
Ik gebruik in mijn afstudeerproject ongeveer alles wat ik kan vinden, van MAX tot MAYA en van Rhino tot verschillende CAD/CAM applicaties. NURBS zijn cool in dat geval 
Iedere applicatie heeft zijn sterke en zwakke punten, MAX is absoluut niet heilig, MAYA evenmin.
Iedere applicatie heeft zijn sterke en zwakke punten, MAX is absoluut niet heilig, MAYA evenmin.
de betaler vervuilt
Pagina: 1