Forget your fears...
...and want to know more...
Dat lijkt me wel, neem aan dat de passwords op je vorige windows opgeslagen worden
Nee, want als ik me niet vergis heeft elk account een eigen ID en daardoor moet je op de mappen 'Take Ownership' uitvoeren. Dan kan je de rechten weer goed instellen. Je zal dan ook zien dat in plaats van de username de ID is teruggekomen (S-x-x-xx-xxx op een van mijn Win2k systemen).
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Neem aan dat je bestanden bedoelt waarbij je 'Inhoud coderen voor beveiliging van gegevens' hebt aangevinkt ? Dan moet je dacht ik eerst de bijbehorende licenties naar floppy kopieren. Niet gecodeerde gegevens kun je gewoon benaderen vanuit elk OS dat NTFS ondersteunt.
Ik heb niets gecodeerd, wel de hele schijf gecomprimeerd. Verder ook niets geks met rechten gedaan...
Kan ik als administrator gewoon een take ownership van alle gegevens op die HD uitvoeren nadat ik WindowsXP opnieuw geinstalleerd heb?
Kan ik als administrator gewoon een take ownership van alle gegevens op die HD uitvoeren nadat ik WindowsXP opnieuw geinstalleerd heb?
Forget your fears...
...and want to know more...
Aetje:
deze gelezen:
- http://gathering.tweakers...list_messages/560370#XP19 (gaat over advanced security settings)
- Windows Operated Systems - FAQ - Updated 11-10 en dan met name de Windows XP Frequently Asked Questions sectie
deze gelezen:
- http://gathering.tweakers...list_messages/560370#XP19 (gaat over advanced security settings)
- Windows Operated Systems - FAQ - Updated 11-10 en dan met name de Windows XP Frequently Asked Questions sectie
Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)
Bij sommige mappen is dat helemaal niet nodig, voornamelijk bij Documents and Settings. Maar dat kom je zelf wel tegen. Zie verder MS Knowledge Base hoe je Take Ownership moet doenKan ik als administrator gewoon een take ownership van alle gegevens op die HD uitvoeren nadat ik WindowsXP opnieuw geinstalleerd heb?
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.