Toon posts:

videocamera, hoe sluit ik hem aan op mn pc?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een videocamera van een vriend geleend, maar nu weet ik helemaal niet hoe ik dat ding op mn pc aangesloten krijg. de output van de videocamera is een coax aansluiting zoals we die kennen bij pc's dus niet van de televisie.
waar sluit ik dat ding op aan? ik heb alleen een netwerkkaart met coax aansluiting maar ik denk niet dat dat de bedoeling is.

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Misschien is het handig om even het merk en type op te zoeken, en deze hier te posten. Staat er trouwens niets over in de handleiding?

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Ik denk dat je met COAX composiet bedoelt. Als ik een schatting mag doen gebasseerd op de kennis die je lijkt te hebben hiervan, dan denk ik niet dat je computer een dergelijke aansluiting heeft.
Ik kan het natuurlijk ook mis hebben. Je computer kan misschien meer in huis hebben dan ik nu even denk. Net als mensen.

• Centaur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-01 16:22

Centaur

Lieg niet,Verdraai de waarheid

Als je een SVHS-IN op je videokaart hebt, kan je met een kabeltje (Cinch - SVHS) die camera er denk ik wel op aansluiten. Audio doe je met een 3.5 --> 2x Cinch aansluiten op je Audio-In op je geluidskaart.

Canon EOS 30d & 50d - Canon 10-22, 17-85IS, 70-200L f4 IS, 580ex2, 430ex

Verwijderd

Topicstarter
oh danku iig, ik heb volgens mij geen video input erop zitten, volgens mij is het voor mij onbekende aansluitinkje op mn videokaart nl. een digitale output ofzo, zo'n wit rechthoekige aansluiting. het is een philips LTC 0430/11. de jongen waarvan ik hem geleend heb kon de handleiding niet meer vinden, dus dat helpt ook niet echt bepaald

• Centaur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-01 16:22

Centaur

Lieg niet,Verdraai de waarheid

Als je alleen een monitor-uitgang hebt......is het dus onmogelijk om em aan te sluiten, maar dat kon je zelf denk ik ook wel bedenken. Die witte rechthoekige aansluiting is idd Digitaal-Out. Ik heb eerlijkgezegd geen idee hoe je die camera toch zou kunnen aansluiten. Misschien kan je een 2e hands kaartje kopen met Video-In. Gewoon kijken naar een Deluxe versie, die hebben dat soort dingen meestal. Mijn oude Asus V6800 GF 256 DDR Deluxe had ook al die dingen. Mijn huidige Asus V8440 (geen deluxe) heeft geen IN-aansluiting, alleen VGA-, DVI-, en TV-Out. En dat ding heeft me 340 euro gekost.......dus je moet echt opletten dat je een deluxe versie vind. Suc6 ermee.

Canon EOS 30d & 50d - Canon 10-22, 17-85IS, 70-200L f4 IS, 580ex2, 430ex

Pagina: 1