Toon posts:

[2d] Wie kan voor mij...

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag voor me nieuwe site, een cartoony stijl. Nu kan ik wel wat met fotosjop, maar wat sommige hier posten, das echt gewoon KUNST :)

Eej, ik vroeg me af, of iemand een soort "skate/alto" ventje kon tekenen,
In deze stijl ongeveer (http://www.clanjemoeder.tk). Dus zo'n mennetje met blonde stekels, workershirtje aan.. zoiets :)

Ik heb gezocht, maar kon geen topics vinden over dit "onderwerp".

Alvast bedankt! :*

• mpegernie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-03-2016

mpegernie

.mpe

Ik kan je verder niet helpen. Als je echt wat wilt kun je mensen beter direct benaderen denk ik, al betwijfel ik of je iemand bereid vind.
deze gaat zeker op slot:
Kan iemand even ...?
Staat ook duidelijk in de algemene FAQ, maar de users in W&G zijn er niet om klusjes voor anderen op te knappen. Dus vragen als 'kan iemand even een logo maken' of 'wil iemand even een popup-scriptje schrijven' e.d. gaan op slot.

"The Major advances in civilization are processes that all but wreck the societies in which they occur." -A. N. Whitehead

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:27

Pelle

🚴‍♂️

Euh, PeeHaPee, je hebt toch geen bord voor je kop hoop ik? Je loopt hier nu al lang genoeg op GoT rond om op de hoogte te zijn van het bestaan van FAQ's, en dat je die moet lezen omdat de modjes anders boos op je worden.

Zie Nieuw in W&G? Lees dit eerst.... (Beleid & FAQ)
En dan met name het gedeelte 'Kan iemand even.. ?'.

[ Voor 0% gewijzigd door Pelle op 21-10-2002 03:13 . Reden: mpegernie gras voor de voeten wegmaaiert :( ;) ]

Dit topic is gesloten.