Hallo Mede Tweakers,
Ik ben al heel tijdje hier mee aan het kijken van hoe jullie, jullie case mooi maken en het gaat dan ook steeds verder.
Nu ben ik zelf ook begonnen met hem een klein beetje te modden om eens te kijken welk effect het nu geeft aan je pc. en moe zeggen ben zeer tevreden.
ik ben atm nog bezig met een plexiglas case te maken voor me lcd schermpie, omdat daar volgende week een dvd burner in komt
ik heb net ff snel paar pics gemaakt, ik heb helaas geen 4 megapixel cam ofzo dus heb ik het ff snel met me webcam gedaan.

Me Sysspecs: Mischien leuk om te weten
AMD XP2100+
Kingston 512 DDR ram
MSI K7T266 Pro2
Sound Blaster Live Platinum
Pioneer dvd rom 16x/40x
Plextor 24x/10x/40xa
Promise Raid Controller TX4000
4x 80 Gig Maxtor Diamondplus 9 7200rpm
Asus V8460 Ti4600 128 DDRam
Dual 19" Iiyama Visionmaster pro 454
Dat was het wel zo'n beetje
Zodra er meer gemod gaat worden, krijgen jullie het allemaal te zien
en hopelijk zeer snel wat mooie kwaliteit fotos
Ik ben al heel tijdje hier mee aan het kijken van hoe jullie, jullie case mooi maken en het gaat dan ook steeds verder.
Nu ben ik zelf ook begonnen met hem een klein beetje te modden om eens te kijken welk effect het nu geeft aan je pc. en moe zeggen ben zeer tevreden.
ik ben atm nog bezig met een plexiglas case te maken voor me lcd schermpie, omdat daar volgende week een dvd burner in komt
ik heb net ff snel paar pics gemaakt, ik heb helaas geen 4 megapixel cam ofzo dus heb ik het ff snel met me webcam gedaan.

Me Sysspecs: Mischien leuk om te weten
AMD XP2100+
Kingston 512 DDR ram
MSI K7T266 Pro2
Sound Blaster Live Platinum
Pioneer dvd rom 16x/40x
Plextor 24x/10x/40xa
Promise Raid Controller TX4000
4x 80 Gig Maxtor Diamondplus 9 7200rpm
Asus V8460 Ti4600 128 DDRam
Dual 19" Iiyama Visionmaster pro 454
Dat was het wel zo'n beetje