Imac 27" i5 + Dell XPS Laptop
Verwijderd
Heb je het Legaal ? zo niet, dan heb je als het goed is een Rip versie gedownload waar geen muziek/geluid inzit.
Als je het Legaal heb ? Probeer dan een geschikte driver te downloaden!!
LHM
LHM
no offense, maaruh waarom zit jij steeds te zeuren over de legaliteit van een game?Verwijderd schreef op 21 oktober 2002 @ 12:08:
Heb je het Legaal ? zo niet, dan heb je als het goed is een Rip versie gedownload waar geen muziek/geluid inzit.
LHM
legaal of illigaal maakt helemaal niks uit!
het verschil in ISO of rip daarentegen weer wel ja
en bij een rip heb je idd vaak geen filmpjes etc. , maar dat lijkt mij hier niet het geval
en wtf betekent LHM
voor de topicstarter:
wat voor geluidskaart heb je?
heb je al andere drivers geprobeert?
directx goed geinstalleerd?
zijn er wel soundfiles aanwezig in de game map of op de cd?
geluidskaart: 5.1 live
directx is goed.. ik heb geen problemen met andere spellen, alleen queen the eye.. het is eigenlijk een win95/dos spel. ik heb het spel legaal! (natuurlijk man ik wil de vette muziek van queen!)
er zijn soundfiles aanwezig..
als ik em opstart zegt hij gelijk van, select a sounddriver in the setup file (je weet wel zoon oud setupfiletje) maar dat heb ik al wel gedaan (ook met vdmsound) pathces van het spel zijn niet te vinden
directx is goed.. ik heb geen problemen met andere spellen, alleen queen the eye.. het is eigenlijk een win95/dos spel. ik heb het spel legaal! (natuurlijk man ik wil de vette muziek van queen!)
er zijn soundfiles aanwezig..
als ik em opstart zegt hij gelijk van, select a sounddriver in the setup file (je weet wel zoon oud setupfiletje) maar dat heb ik al wel gedaan (ook met vdmsound) pathces van het spel zijn niet te vinden
[ Voor 0% gewijzigd door siemenz op 21-10-2002 13:52 . Reden: vergeten ]
Verwijderd
Je zegt eerst het maakt niet uit en daarna zeg je "het verschil in ISO of RIP daarentegen weer wel ja "Crash-Override schreef op 21 oktober 2002 @ 13:00:
[...]
no offense, maaruh waarom zit jij steeds te zeuren over de legaliteit van een game?
legaal of illigaal maakt helemaal niks uit!
het verschil in ISO of rip daarentegen weer wel ja
en bij een rip heb je idd vaak geen filmpjes etc. , maar dat lijkt mij hier niet het geval
en wtf betekent LHM
voor de topicstarter:
wat voor geluidskaart heb je?
heb je al andere drivers geprobeert?
directx goed geinstalleerd?
zijn er wel soundfiles aanwezig in de game map of op de cd?
God, help mij. Ik vroeg omdat het kan zijn hij een RIP versie heeft waar geen geluid/films inzitten, maar dat is het geval dus niet.
Ontopic: Geluidsproblemen zijn meestal het gevolg van ofwel verouderde of verkeerd geladen geluidskaart-drivers, ofwel incompatibiliteiten tussen de geluidskaart en DirectX. Als er bepaalde geluiden ontbreken, zoals geweerschoten of voetstappen, terwijl alle andere geluiden wel worden weergegeven, komt dat meestal doordat je geluidskaart het spel niet kan uitvoeren met volledige hardware-acceleratie. Dit los je als volgt op: Ga naar dxdiag en klik op Geluid. Verplaats de schuif voor Versnellingsniveau van hardwaregeluid één of twee keer naar links en klik vervolgens op OK. Nadat je het spel opnieuw hebt geladen, zou je nu alle geluiden moeten horen. Verder kan je dx9 Beta!! downloaden maar zou ik beter niet doen.
* ff googlelen*
Verwijderd
Lol, ik weet de probleem al .Zoals ik zie draai jij XP ik neem aan dat je weet dat XP niet met MS-dos kan opschieten. Nou de probleem is je draait XP en de systeem eisen van Queen: The Eye zijn:Win 95/DOS ,Pentium 90Mhz ,16Mb .Queën: The eye is een dos spel neem ik aan, daardoor kan je geen geluid horen. Het probleem lag aan de zelfde aan mij ik had heb XP en probeerde M.U.G.E.N. te spelen( lukte niet ) omdat het een DOS-spel was.
Tips wat je kan doen om toch te kunnen luisteren:
- Compatibiliteit op Win95 ( denk niet dat het gaat lukken maar probeer )
- Helaas een andere besturingsysteem ( OS ) dan XP die wel Ms-Dos ondersteund.
Bewijs ( systeem eisen ) http://www.cdmag.com/articles/011/174/queen_eye_demo.html
Nog Succ6
Tips wat je kan doen om toch te kunnen luisteren:
- Compatibiliteit op Win95 ( denk niet dat het gaat lukken maar probeer )
- Helaas een andere besturingsysteem ( OS ) dan XP die wel Ms-Dos ondersteund.
Bewijs ( systeem eisen ) http://www.cdmag.com/articles/011/174/queen_eye_demo.html
Nog Succ6
ik geloof dat ik dat in mijn topic start ook zei dat ik win xp had dextro!
maar toch... er MOET toch een manier zijn?! dune2 draai ik ook zonder problemen met xp.. en dat is toch geen NT spel....
maar toch... er MOET toch een manier zijn?! dune2 draai ik ook zonder problemen met xp.. en dat is toch geen NT spel....
Dat wil niet zeggen dat alle spellen onder een NT omgeving draaiende te krijgen zijn. Sommige (dos) spellen zijn zo gebouwd dat ze bepaalde opties nodig hebben die op een NT systeem niet aanwezig of toegestaan zijn. Je kan verder proberen om het op te lossen, maar ik denk toch echt dat je een ander os nodig hebt met Ms-dos ondersteuning zoals Dextro-N al zei.
Verwijderd
I Know zie mijn vorige repleysiemenz schreef op 21 oktober 2002 @ 16:11:
ik geloof dat ik dat in mijn topic start ook zei dat ik win xp had dextro!
nevermind
Mischien is DOSBox het proberen waard, ik zelf heb er geen ervaring mee, je kunt altijd proberen
nee dosbox lukt ook niet.. das voor heeeeeeeeele oude spelletjes!
Verwijderd
Klinkt vaag maar klopt. Siemenz wat ga je nog doen ?? nieuwe OS ?Verwijderd schreef op 21 oktober 2002 @ 22:55:
OKe laat die game dan maar Zitten het gaat nooit lukken met XP
Ik ga op mijn oude pentium 166 queen the eye spelen
daar zit nog win98 op
Shit, is er ECHT geen mogelijkheid?
Ik zit met het zelfde probleem met LOL (Stond destijds voor Lands of Lore ipv Laugh out Loud)
Ik krijg wel geluid maar dat is meer een soort keiharde ruis op de maat van de muziek zeg maar.
Ik zit met het zelfde probleem met LOL (Stond destijds voor Lands of Lore ipv Laugh out Loud)
Ik krijg wel geluid maar dat is meer een soort keiharde ruis op de maat van de muziek zeg maar.
Verwijderd
Soms zijn die dingen wel op te lossen, maar vaak maar half, de beste oplossing tot nu toe is nogsteeds een dualboot maken, 500MB is vaak ruim voldoende om je oude games kwijt te kunnen... en Win98SE het OS met de beste ondersteuning voor de meeste oude games, bedenk wel dat je voor DOS games nogsteeds de DOS drivers voor je geluid nodig hebt en ook je Autoexec.bat en Config.sys aanpast
laatst weer gedaan op een systeem, was best leuk al die oude DOS bezigheden
laatst weer gedaan op een systeem, was best leuk al die oude DOS bezigheden
Voor mij lag de oplossing in het programmaatje DOSBOX.
Een dos emulator voor onder windows. Werkt echt perfect!
Een dos emulator voor onder windows. Werkt echt perfect!
Pagina: 1