Toon posts:

2de x IBM schijf stuk!

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Na dat we eindelijk een nieuwe HDD binnen hadden gekregen na 4 weken wachten :(
Zette ik windows er op en na een reboot deed die het niet meer :(.

Na hun hdd test progie bleek dat de hdd gewoon kaduuk is. Wat ik ook op de hdd zie staat dat er onderdelen in zitten die al gebruikt zijn!!

Moet ik weer die verdomme 4 weken gaan wachten op die IBM of zijn er andere mogelijk heden en het liefst rag ik die hdd door hun hoofdkantoor want het is toch echt niet normaal zo iets!

Verwijderd

DUH! Rot op met je geflame!

Maxtor krijg je ook refurbished hd terug ! Seagate ook.. dus ga ergens anders zitten zeiken man!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-03 20:55

Sick Nick

Drop the top!

Verwijderd schreef op 21 oktober 2002 @ 00:43:

Maxtor krijg je ook refurbished hd terug ! Seagate ook.. dus ga ergens anders zitten zeiken man!
Wie zit hier nou te flamen.....

Anyway, gewoon terug met die schijf. Je hoort gewoon een werkende (al dan niet refurbishd) schijf terug te krijgen!

• Sen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-03 08:48

Sen

<-->

Leuk dat je het meegeeft maar wat hebben wij aan deze informatie?

Moeten we nou allemaal ahhh ohhh gaan roepen?

Zo ja

Ahhhhhhhhhhhhhh
Ohhhhhhhhhhhhhhh
Wat erg

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:38
hahah man ik zit al met 5e omruiling van een IBM 40gb binnen een half jaar tijd

mijne was 2 maanden weg donderdag teruggekregen, en toch weer niet goed en weer weggestuurd naar IBM.

IBM mag blij zijn dat ik geen HD ruimte tekort kom, maar ik word er nu toch wel hopeloos van

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

Qwerty-273

Meukposter

Verwijderd schreef op 21 oktober 2002 @ 00:43:

Gozert :*

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

• Otho
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:00

Otho

Zoeken scheelt ergernis

heb er nu al 7 versleten van de 75 GXP serie. Dus bereidt je maar voor op nog meer ellende.

Alle keren serviceable used part terug gekregen, die het soms lan, soms kort uithielden.
Toch elke keer opsturen en hopen op een nieuwe serie ( aka 120 of 160 GXP )

Verwijderd

Eeeej swa! :* :D

Maaruh gewoon opnieuw terug sturen... en dan slotje op dit topic..... i mean, nuttige info :z

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Diegene die de 75GXP en 120GXP heeft ontworpen moeten ze eigenlijk opsluiten

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

Verwijderd

silentsnow schreef op 21 oktober 2002 @ 00:57:
Diegene die de 75GXP en 120GXP heeft ontworpen moeten ze eigenlijk opsluiten
Oke, dus als jij een 4 haalt op school mogen we je ook direct op de elektrische stoel zetten?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 oktober 2002 @ 00:59:
[...]

Oke, dus als jij een 4 haalt op school mogen we je ook direct op de elektrische stoel zetten?
Lekkere vergelijking.. :D

• Hi-Sintar
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online
Tjah het antwoord op jou vraag kun je zelf ook wel verzinnen toch? Of je kunt 4 weken wachten op je harddisk, of je kunt een nieuwe kopen...Aangezien ik de kans klein acht dat je een nieuwe hdd wilt kopen, moet je nog 4 weken wachten op je hdd. Sim-pel ;)

Verwijderd

alles gaat stuk die van mij doen het nog gewoon. Altijd dat gezeur over kapotte IBM hd's ik wordt er ziek van. Koel die dingen gewoon en backup op tijd je weet dat ze kapot kunnen. Ik heb zelf een 60gxp gehad en die werkte ook nog steeds, later verkocht en nu 2x120gxp 40gb en 120gxp 80gb geen problemen. Lekkere flame

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
Tja, niet echt nuttig dit..

En als iedereen in het vervolg nou gewoon even rustig en netjes zou kunnen reageren, dan zou dat heel fijn zijn!!
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.