Opzeggen Debitel (Talkline) abonnementen

Pagina: 1
Acties:

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Nu online
Ìn maart en april 2002 heb ik via GSMStunter 2 abonnementen bij Talkline genomen. Inmiddels is Talkline door Debitel overgenomen en moeten de abonnementen worden opgezegd bij Debitel.

De opzegtermijn van de abonnementen is 1 maand. Ik ga echter binnenkort verhuizen naar het buitenland en wil daarom deze abonnementen deze week per aangetekende brief beeindigen. Wordt dit geaccepteerd door Debitel of ben je vewrplicht, om in de elfde maand van je abonnemnt de opzegbrief te sturen?

BTW. De klantenservice van Debitel had geen antwoord op deze vraag.

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

nee hoor, je mag die brief versturen wanneer je wilt. die maand opzegtermijn wil niets anders zeggen dan dat je nadat je abo is afgelopen een maand moet wachten totdat je abonnement stopt.

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

Verwijderd

Gully schreef op 21 oktober 2002 @ 09:24:
nee hoor, je mag die brief versturen wanneer je wilt. die maand opzegtermijn wil niets anders zeggen dan dat je nadat je abo is afgelopen een maand moet wachten totdat je abonnement stopt.
Let wel op dat je dus niet na 1 jaar nog je rekeningen krijgt, dan hebben ze het niet helemaal begrepen, en als je na 6 maanden een brief stuurt zijn de die bij maand 11 al kwijt!

• TweakersOnly
  • Nu online
Gully schreef op 21 oktober 2002 @ 09:24:
Bij sommige providers, ik geloof Vodafone, mag je pas opzeggen vanaf de 9de maand van je contract. Althans, dat meen ik ergens gelezen te hebben.

• TweakersOnly
  • Nu online
Verwijderd schreef op 21 oktober 2002 @ 09:57:
Let wel op dat je dus niet na 1 jaar nog je rekeningen krijgt, dan hebben ze het niet helemaal begrepen, en als je na 6 maanden een brief stuurt zijn de die bij maand 11 al kwijt!
Probleem is dat ik de opzegbrief zelf moet ondertekenen en een kopie van mijn pasport erbij moet stoppen. Dus moet ik nu opzeggen. Ik zal mijn vader wel instrueren, dat hij heel erg kwaad naar Debitel moet bellen, als er na het contractjaar nog rekeningen binnenkomen. >:) >:)

BTW. Ik verstuur de opzegbrieven naar Debitel toch al aangetekend met ontvangstbevestiging (op advies van een hoop andere tweakers >:) ). Kunnen ze niet meer om de opzegging heen. :)

Verwijderd

Waarom schrijf je dan niet gewoon een brief met een andere datum en doe die kopie erbij en dat je vader hem op een bepaald tijdstip op de bus doet!

• TweakersOnly
  • Nu online
Verwijderd schreef op 21 oktober 2002 @ 10:39:
Waarom schrijf je dan niet gewoon een brief met een andere datum en doe die kopie erbij en dat je vader hem op een bepaald tijdstip op de bus doet!
Omdat ik zelf graag de schriftelijke bevestiging krijg dat de abonnementen daadwerkelijk worden beeindigd na 1 jaar. Ik heb het niet zo op de klantenservice van Debitel, ik hoor te veel vreemde verhalen over hen.

• Allardie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-03 08:58

Allardie

AT..

je kunt gewoon die brief sturen, je zet er in dat je over 2 weken wil beeindigen en dat ze als ze het daar niet mee eens zijn je de goede datum moeten meedelen.
Waarschijnlijk doen ze dat, en krijg je een brief dat je bijvoorbeeld op 23 november wordt afgesloten.

Ik stuurde half augustus een brief dat ik eind september wilde opzeggen, maar het was 3 maanden en dus wordt mijn abbo per 11 november opgezegd.
Pagina: 1