Toon posts:

wie heeft er de 'beste' oplossing ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een PC66 moederbord met een 64 mb 66mhz geheugenmodule.... Ik wil graag 64 mb bijkopen of 128 mits deze niet te duur is..

Ik weet niet wat ik moet doen ... 100mhz of 66 mhz geheugen bijkopen.

En kan ik uberhaubt wel Pc66 en pc100 geheugen bij elkaar zetten...

Graag julli reacties
Groetjes
ST@LKERT

• Dezjay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-08 15:16
gewoon 100 kopuh of 133 verschil is niet zo groot kwa prijs.

het kan wel maakt nie uit

Verwijderd

Topicstarter
Kan ik dan een PC133 in een 66mhz moederbord plaatsen ??

• reapher
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 15-08 15:31

reapher

Z POWER

hehe je kunt niet altijd pc133 in een 66 moederbordje douwen heheh ALS JE EEN COMPRAQ HEB. belachelijk gewoon die dingen accepteren het niet

Click hier niet

Verwijderd

Topicstarter
aha.. maar hoe weet ik dat het bij mij wel gaat... helpt het als ik mijn type moederbord geef aan jullie ??

Verwijderd

Topicstarter
iemand ?

Verwijderd

Rustig rustig....

Niet gelijk beginnen te gillen als er niet iemand binnen het kwartier reageert :(
Worden we allemaal zo gefrustreert van, en je loopt de kans dat er dan niemand meer reageert...

Maar goed. Als je het echt niet ziet zitten (in 99% vd gevallen gaat het mixen wel goed) neem je gewoon je compu mee naar de lokale pc-boer, en je vraagt gewoon of je gelijk mag testen of het kan. Dimmetje er inprikken kost gewoon geen tijd, op een monitor daar aansluiten en aanzetten. Kijk hoeveel geheugen het bios vindt en kopen die boel :)
Mocht het nu niet lukken, is er nog niets aan de hand.

• GoGoHaRrY
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GoGoHaRrY

ik Hier ?

Het gaat meestal goed maar als het niet goed zou gaan is vaak de oplossing om het geheugen van bank te wisselen. (Begrijpt BIOS de hoge PC133 setting niet).

Het is in 95% van de gevallen dus mogelijk om PC133 DIMM's te gebruiken in ene PC66 Systeem

Groeten,

Reink

Murphy was an optimist

Pagina: 1