In de map C:\Documents and Settings\Nico\Local Settings\Temporary Internet Files staat volgens "properties" 2,08 gigabyte aan data, maar in de map zelf kan ik slechts een paar kb's zien. Er zijn geen hidden files, in de cmd prompt kan ik niks vinden, er is werkelijk geen spoor van de data te vinden, maar windows zegt toch echt dat er 2,08 gb moet staan en dat mijn partitie nu kritiek vol is. Heeft iemand enig idee waardoor dit kan komen en wat ik er aan kan doen? Ik gebruik overigens windows XP.
Misschien heb je je swapfile daar staan:? of verwijder eens je temporary internet files 
IE ---> Extra -----> Internet-opties -----> bestanden verwijderen
IE ---> Extra -----> Internet-opties -----> bestanden verwijderen
From all the things I have lost, I miss my mind the most - Ozzy
Uitvindingen zijn niets anders dan betere middelen naar een slechter doel - Berry van Aerle
Het uitzetten van je pc is als het dooddrukken van een muis, dat doe je niet zo makkelijk.
Doe eens chkdisk.
En gooi al je temp internet files eens weg.
Dan nog steeds dit probleem?
En gooi al je temp internet files eens weg.
Dan nog steeds dit probleem?
heb je toevallig norton antivirus 2003 draaien? daar zit n norton protectec recycle bin in. heel irritant.
en anders ffe bij internet opties tijdelijke internet bestanden/temporary internet files deleten
en anders ffe bij internet opties tijdelijke internet bestanden/temporary internet files deleten
Zet dat dan volgende keer even in je titel, zie Windows Operated Systems - Policy - Updated 4-10Ik gebruik overigens windows XP.
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Hmmmm, het idee om via IE de temp. internet files te verwijderen bleek genoeg. Geweldig, geen gezeur meer over te weinig diskruimte, alhoewel ik nog steeds benieuwd ben hoe het nou eigenlijk kwam. Maar goed, harstikke bedankt!
Pagina: 1