Toon posts:

[XP] diskruimte bezet door onzichtbare file *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
In de map C:\Documents and Settings\Nico\Local Settings\Temporary Internet Files staat volgens "properties" 2,08 gigabyte aan data, maar in de map zelf kan ik slechts een paar kb's zien. Er zijn geen hidden files, in de cmd prompt kan ik niks vinden, er is werkelijk geen spoor van de data te vinden, maar windows zegt toch echt dat er 2,08 gb moet staan en dat mijn partitie nu kritiek vol is. Heeft iemand enig idee waardoor dit kan komen en wat ik er aan kan doen? Ik gebruik overigens windows XP.

• Nobby
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-09 23:24

Nobby

Nuts!

Misschien heb je je swapfile daar staan:? of verwijder eens je temporary internet files :)

IE ---> Extra -----> Internet-opties -----> bestanden verwijderen

From all the things I have lost, I miss my mind the most - Ozzy
Uitvindingen zijn niets anders dan betere middelen naar een slechter doel - Berry van Aerle
Het uitzetten van je pc is als het dooddrukken van een muis, dat doe je niet zo makkelijk.

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17-09 14:21

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Doe eens chkdisk.
En gooi al je temp internet files eens weg.

Dan nog steeds dit probleem?

• yGiDoRp
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-09 17:53

yGiDoRp

Sawasdee

had ik laatst ook (w2k pro sp3)

inderdaad je temp internet files ff leeg gooien via ie options

Stay far away from the TV and turn the lights on when watching this program. Mixcloud | Facebook | SHOT

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-09 07:56
heb je toevallig norton antivirus 2003 draaien? daar zit n norton protectec recycle bin in. heel irritant.
en anders ffe bij internet opties tijdelijke internet bestanden/temporary internet files deleten

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik gebruik overigens windows XP.
Zet dat dan volgende keer even in je titel, zie Windows Operated Systems - Policy - Updated 4-10

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Topicstarter
Hmmmm, het idee om via IE de temp. internet files te verwijderen bleek genoeg. Geweldig, geen gezeur meer over te weinig diskruimte, alhoewel ik nog steeds benieuwd ben hoe het nou eigenlijk kwam. Maar goed, harstikke bedankt!
Pagina: 1