if broken it is, fix it you should
ja heeej, FAQ gelezen? Doe ff google of manual lezen. Ander pak je bijv xmail mail etc maar dit is toch echt ff zelf doen
Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer
DYN_IP=/sbin/ifconfig eth0 | grep 'inet addr:' | sed 's/.*inet addr:\([0-9.]*\).*/\1/g' | mail blaat@mail.nl -s Nieuw IP!
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
maaruh, als je sendmail niet draait, dan zal je niks kunnen versturen....
Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer
zwerver schreef op 20 oktober 2002 @ 21:44:
Of je hebt een andere MTA.
sendmail draait wel.... alleen ik wist niet hoe ik een een scriptje moest plaatsen..zwerver schreef op 20 oktober 2002 @ 21:44:
Maar de tip van kees '|' dus, was de oplossing. Deze was ik vergeten....
if broken it is, fix it you should
* moto-moi gebruikt exim, maar sendmail is nog steeds als commando op m'n systeem aanwezig, ik gok dat dat bij alle MTA's wel zo is..zwerver schreef op 20 oktober 2002 @ 21:44:
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
mwah vin zowiezo dat deze nooit open had mogen blijven.... als die de bash-scripting-howto gelezen had had die het geweten
De meeste MTA's hebben inderdaad een symlinkje naar sendmail lopen.moto-moi schreef op 20 oktober 2002 @ 22:15:
[...]
* moto-moi gebruikt exim, maar sendmail is nog steeds als commando op m'n systeem aanwezig, ik gok dat dat bij alle MTA's wel zo is..
Veel programma's maken standaard nog gebruik van het commando sendmail en dit bespaard een hoop topics
Nu ook zonder stropdas
Pagina: 1