Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvdhoek
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-10-2024
Ik zit eraan te denken m'n vaste aansluiting op te zeggen en volledig over te gaan op mobiel. Is het mogelijk dat ik dan 1 nummer krijg voor 2 toestellen? Is er een provider die dat kan bieden en heeft iemand hier positieve of negatieve ervaringen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ga eens op zoek naar een dual sim abonnement ;) Vaak gebruikt met autotelefoons enzo, dus het kan wel degelijk.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-06 12:47

Korakal

Up up up!

Maar dat is dus niet tegelijk. Je hebt OF de ene aanstaan, OF de andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67455

Wat denk je van een abbo met 2 nummers op 1 rekening dat kan weer wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Het kan wel bij sommige providers, waaronder KPN en Vodafone. De service wordt duokaart genoemd. Je krijgt dan twee simkaarten met hetzelfde nummer. Het nadeel is dat je maar op één simkaart tegelijk kunt bellen en bereikbaar zijn. Dus als je op een toestel bereikbaar wilt zijn, moet je de andere uitzetten.
Dual sim is in de praktijk iets anders, de naam is verwarrend. Dual sim houdt meestal in dat je twee simkaarten in een adapter in je telefoon hebt, met verschillende nummers. Dus bijvoorbeeld privé en zakelijk. Een telefoon kan maar één simkaart tegelijk actief hebben, dus je bent maar op één van de twee nummers bereikbaar.
Dus: duokaart: één nummer, twee telefoons
dual sim: twee nummers, één telefoon

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvdhoek
Anoniem: 67455 schreef op 20 oktober 2002 @ 21:41:
Wat denk je van een abbo met 2 nummers op 1 rekening dat kan weer wel!
Kunnen we dan ook gebruik maken van 1 voorraad aangekochte belminuten? Hebben alle providers deze optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Korakal schreef op 20 oktober 2002 @ 21:39:
Maar dat is dus niet tegelijk. Je hebt OF de ene aanstaan, OF de andere.

Jup, maar gaat het daarom? Topicstarter wil 2 telefoons met 1 nummer, dat doet deze dienst.

Libertel (nu dus Vodafone) had het partner abonnement, daarmee kan je samen op 1 rekening en heb je een gedeelde belbundel, kijk eens of die nog bestaat ;)

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvdhoek
blackd schreef op 20 oktober 2002 @ 21:58:

[...]

Jup, maar gaat het daarom? Topicstarter wil 2 telefoons met 1 nummer, dat doet deze dienst.

Libertel (nu dus Vodafone) had het partner abonnement, daarmee kan je samen op 1 rekening en heb je een gedeelde belbundel, kijk eens of die nog bestaat ;)
Ging eigenlijk wel om tegelijk, maar een optie met 2 nummers kan ook wel, als je vanzelf naar elkaar doorschakelen als niet wordt opgenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dan zou je inderdaad Vodafone partner abbo moeten nemen, heb even wat kosten voor je op een rijtje gezet:

Geciteerd van vodafone: Vodafone Partner, een extra aansluiting bij een vodafone 60-1000 abbonement. Samen de belvoorraad en eventuele SMS voorraad delen. Samen 1 rekening ontvangen. Onderling bellen voor slecht 8 eurocent per minuut.

Een partnerabbo toevoegen: 7,98 per maand (1malig 22.06 aansluitkosten)

Dus stel je wilt een Vodafone 240 abbo willen dan betaal je dus per maand €29,41 + €7,98 = €37,30 per maand!

Anders moet je even op bij een vodafone citypoint kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:41
Debitel en KPN hebben ook zo'n dual sim optie, dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaTimMan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 15:05
volgens mij kan je bij vodafone met dat partner abbo met 1 nr tegelijk bellen
d8 ik gelezen te hebben ben ook op zoek naar abbo en dan lezen = weten :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DaTimMan schreef op 21 oktober 2002 @ 22:37:
volgens mij kan je bij vodafone met dat partner abbo met 1 nr tegelijk bellen
d8 ik gelezen te hebben ben ook op zoek naar abbo en dan lezen = weten :>
Dit is alleen bij DUO SIM, maar neem je een partnersabbonement dan kan je gewoon bellen en gebeld worden op belvoorraad en je gebruikt eigenlijk gewoon met z'n 2e 1 voorraad.

Lijkt een beetje op een computernetwerk die je kan delen voor andere gebruikers. zo werkt het dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaTimMan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 15:05
stond er als 1 nr met 2 telefoons omdat je naar elkaar moest bellen via de hotline 333 en naar je eigen nr bellen gaat niet echt dus daaruit maakte ik op dat het 1 nr was met 2 telefoons
Pagina: 1