Heeft iemand hier ervaring mee ? of is het echt niet te doen, ik denk het laatste, maar ik heb er eigelijk nooit iets over gehoord
Verwijderd
Is gewoon mogelijk. Jem oet er wel rekening mee houden dat je je geheugen dan wel aan het oc-en bent dus wordt wel warmer. Cooler is te adviseren.
als je Cas2 PC100 mem hebt dan is het goed mogelijk om de boel op Cas3 en 133MHz te laten draaien!!
reserveringshouder Tesla Model 3
Maar in principe is het met wat extra koeling wel stabiel te krijgen dus ? Of zijn er mensen die het me wat dat betreft afraden ?
Ik heb namelijk nog wat reepjes liggen en een bak die best nog wel wat extra's kan gebruiken
Ik heb namelijk nog wat reepjes liggen en een bak die best nog wel wat extra's kan gebruiken
Die SDRAM dimmetjes hebben helemaal geen extra koeling nodig, dat je ze niet verder kan overklokken als xxxMHz ligt niet aan de warmte.
Verwijderd
je wilt het geheugen dus ook op 133 laten draaien --> dat kan
maaruh het kan toch ook gewoon op 100mhz op een 133mhz mamaplank?
maaruh het kan toch ook gewoon op 100mhz op een 133mhz mamaplank?
Ik heb zelf 2 verschillende pc-100 dimms van 128 mb ...beide zijn ze 8ns..dus in principe kunnen ze al tot de 125MHz...ik heb in de bios de timings op 2T gezet en ze draaien nu op 133 MHz ...
Pagina: 1