[LG] Videorec./DVD-player combi (DVD-5903)

Pagina: 1
Acties:

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-08-2025

TheLunatic

Ouwe boxen.

Topicstarter
Ten eerste, de link naar het product.

Ten tweede, een picture !
Afbeeldingslocatie: http://www.lge.nl/images/audio_video/DVC-5935.gif

Deze DVD-speler met video-recorder in 1, staat te koop bij de Makro. Nu zit mijn vader er al een tijdje over te denken om een DVD-speler te kopen, maar hij weet steeds niet wat. Ook is natuurlijk het TV-meubel een probleem (like I care :+) omdat het weer net niet past vanwege de videorecorder die er ook al staat. Totdat dit ding in de picture kwam. 339 euro kost 'ie, en speelt DVD-video, CD-audio (CD-R(W) incl.). MP3 functie en (S)VCD hoeft ik niet, dus dat maakt niet uit.

Maar, is dit ding een beetje fatsoenlijk voor de gemiddelde gebruiker ? Hoe is de kwaliteit van opgenomen videobanden, en de kwaliteit van afgespeelde DVD's ? Is 'ie eventueel regiovrij (te maken) ?

En ook belangrijk, speelt 'ie DVD-R(W)'s ?

Edit

AC3/DTS en die zooi is niet zo van belang, hij wordt aangesloten op een Quad versterker (oud beestje) :9~ ...

Mother, will they like this song?

Verwijderd

Ik persoonlijk zou liever een aparte dvd-speler en een aparte videorecorder kopen...
Maargoed, dat is puur en alleen omdat ik bang ben dat een van de twee kapot gaat, en je ze dus allebei kwijt bent voor reparatie.
Voor huis-tuin en keuken gebruik (komt dat ding overigens niet in de hk bij jullie :+ ?) lijkt me deze wel goed genoeg, alleen vind ik de prijs erg opvallend!!

Voor 340 euro heb je ook wel een losse videorecorder + losse dvd-combi-speler denk ik!

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-08-2025

TheLunatic

Ouwe boxen.

Topicstarter
Dat risico neem ik dan maar :+ Maareh, niemand ervaringen met LG-beestjes ?

Mother, will they like this song?

Verwijderd

Ik heb een poosje een computer-cd-speler gehad van LG, en die deed het goed...

Maarja, zo heeft ieder merk natuurlijk zijn goede en slechte producten....