Toon posts:

Uitvallend beeldscherm na installeren gf 4200

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een nieuwe geforce 4200 van leadtek geinstalleerd. Hiervoor had ik een riva tnt 2 m64 waar ik totaal geen problemen mee had.
Nu valt mijn beeldscherm aan het begin van het opstarten van windows vaak uit. :( Ongeveer 50% van de keren dat ik de computer opstart gebeurt dit, dus het gaat regelmatig ook gewoon goed.
Mijn extra harde schijf en mijn brander eruithalen heeft geen effect.
3dmark 2002 draaien gaat prima, nooit problemen. Games spelen op hoogste resoluties gaat ook goed. Het beeldscherm valt alleen uit tijdens opstarten.
In veilige modus opstarten heb ik het zelfde effect als normale windows.
Als ik mijn riva tnt 2 m64 terug zet is het probleem opgelost, maar ik wil natuurlijk mijn gf 4200 in mijn computer hebben :+

Weet iemand hoe ik dit probleem moet oplossen?

Verwijderd

De videokaart in een andere PC getest? Ik denk een probje met die Ti4200.

Enneh, ik geen 3DMark2002 hoor :7

En ik zie in je sig een 230 watt voeding, dat is eigenlijk te weinig voor een GF4 Ti.

Verwijderd

Dit ligt waarschijnlijk aan je videokaart. Je zou een andere kunnen proberen. Maar wil je vast niet :X Je Watt is mischien ook de prob.

Verwijderd

Topicstarter
thnx voor reply's. Ik kan hem testen op de pc van een vriend. Eerlijk gezegd denk ik niet dat het mijn voeding is, omdat het geen verschil maakt of ik er een extra hd bijzet of niet, en of ik beide cd-roms eruit haal.
Houdt jullie nog op de hoogte

Verwijderd

Topicstarter
Inmiddels zit er een nieuwe voeding in van 350 watt. Dit maakt geen verschil, ook heb ik er verschillende andere videokaarten ingezet, en deze werkte prima. Waren geforce ti 4200 en ati radeon 9500, welleswaar van een ander merk
Windows schoon installeren heeft geen nut.

Moet toch haast de videokaart zijn niet?