Toon posts:

[programerenalgm] VB, C, C++, Visual C, Java of iets anders?

Pagina: 1
Acties:
  • 56 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey, ik wil graag leren programeren - ik zelf programmeer (wat je programeren kan betalen) in HTML en een beetje in PHP en in Java-Script - voor Win32 omgevingen. Maar ik vraag me af welke taal het beste is om in te beginnen. Ik heb zelf Visual Studio.NET (ook Visual C++.NET dus) en mischien is het slim om het daar in te doen.
Maar wat raden jullie aan? Want kunnen programeren in C++ lijkt me zelf erg kewl om te doen.
Wie kan me hiermee helpen?
Bvd.
Yorick

• LordLarry
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

LordLarry

Aut disce aut discede

C++ is niet meer kewl, tegenwoordig is dat C# ;) maar ik neem aan dat het niet om de kewl faktor gaat.

Waar gaat het jouw wel om? Alleen maar een makkelijke beginners taal? Wil je webservices doen? .Net? De meeste gebruikte taal? De goedkoopste? De snelste? Voor windows en linux? De best betaalde? Webtalen?

PS: Vergeet ook niet Borland met C++Builder en Delphi

We adore chaos because we like to restore order - M.C. Escher

Verwijderd

Topicstarter
LordLarry schreef op 20 oktober 2002 @ 19:48:
C++ is niet meer kewl, tegenwoordig is dat C# ;) maar ik neem aan dat het niet om de kewl faktor gaat.

Waar gaat het jouw wel om? Alleen maar een makkelijke beginners taal? Wil je webservices doen? .Net? De meeste gebruikte taal? De goedkoopste? De snelste? Voor windows en linux? De best betaalde? Webtalen?

PS: Vergeet ook niet Borland met C++Builder en Delphi
zoals ik zei wilde ik programeren voor Win32 omgevingen, maar C++ heet dus nu tegenwoordig C#?
Ik wil graag leren programeren in een taal die veel gebruikt wordt en ook veel kan. Ik heb Visual Studio.NET (UNIVERSAL) tot m'n beschikking want mijn vader heeft die. Dus dat is geen probleem, maar wat wordt er aangeraad en wat afgeraden?

Verwijderd

Ah ons wekelijkse wat moet ik gaan leren topic, ik denk al waar blijft ie toch deze week.. :Z

• LordLarry
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

LordLarry

Aut disce aut discede

C#<>C++ maar een nieuwe .Net taal (die overgens wel erg op java/c lijkt)

Tis misschien zoals Yarvieh al opmerkt beter als je eerst even zoekt wat er in andere topic hierover al gemeld is. Als je daarna nog specifieke vragen hebt kan je die nog stellen.

We adore chaos because we like to restore order - M.C. Escher

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:19

D2k

ff searchen svp :)

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.