Toon posts:

Wat is er niet duidelijk aan die laatste post

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Er worden momenteel draadjes dicht gegooid omdat een moderator een volkomen legale demo voorillegaal houdt:

NFS hot persuit 2 met ati 8500

NFS hot persuit 2 met ati 8500

Punt 1 is het geen illegale download, punt 2 is dit issue nergens op got terug te vinden dan in een posting die ikzelf vandaag deed, en die werd gesloten, punt 3 is het compleet doornemen van alle radeontopics gekkenwerk, punt 4 mag je hier in godesnaam nog wat vragen?

Ik vind dus dat die Pollewob veel te snel is met slotjes, en bovendien niet goed op de hoogte, ik verwacht van een moderator een heel andere instelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08 15:02
standaardvraag die niet in je post terug te vinden is: Heb je hem gemailt ondertussen?

Human Bobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:56

JvS

Ik heb hem zelf ook

punt 5:
Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

succes met mailen. Grote radeontopics moeten doornemen is inderdaad niet echt een optie, daar moet nog wat aan gebeuren, maar slotjestopics horen ook niet in LA.

Daarnaast wordt in het topic niet verteld wat geprobeerd is, of er al in spielerei problemen gezocht is (waar dat probleem hoort, niet echt een hardwareprobleem) en voldoet het topic gewoon niet aan de policy en is het dus terecht dicht

Een topic openen na een slot is zowiezo not done, zeker niet als het nog behoorlijk terecht dicht is ook. Ik geef je weinig kans met zo'n topicstart verder.

Daarnaast hoeft een mod niet alles te weten wat legaal is of niet, maar hoort dit topic in Spielerei dus.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.