Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O
lijkt me niet dat zo'n site bestaat, maar als jij de info hebt gevonden kan jij er eentje maken
haha ik weet ook niet waar ik zoiets kan vinden. ben al druk bezig geweest met zoeken.
maar kan wel videokaarten vinden maar zonder info van wat het is en zo. best wel klote.
want het is veel te omslagtig om nog eens te gaan zoeken naar de info van zo'n videokaart.
maar kan wel videokaarten vinden maar zonder info van wat het is en zo. best wel klote.
want het is veel te omslagtig om nog eens te gaan zoeken naar de info van zo'n videokaart.
Verwijderd
http://www6.tomshardware..../020418/vgacharts-01.html
voor de snelheidsverschillen van diverse videokaarten.
voor de snelheidsverschillen van diverse videokaarten.
thnx dat is ook wel goed. dan doe ik gewoon FPS bij zoveel resolutie...
Dat wordt een beetje moeilijk he, de benchmarks en de hardware die in 1990 gebruikt werd zijn heel anders dan de huidige. Zou je zo een overzicht willen hebben dan zou je al die kaarten in een gelijkwaardig systeem en met dezelfde software moeten benchen. Probleem is alleen dat er verschil zit in de features van de kaarten. Een S3 virge zal het niet echt lekker doen in de huidige 3dmark en een ATi 9700 zal niet tot zijn recht komen in een benchmark uit 90 die niet alle features ondersteund. Op de grafiek van ome Tom zie je dan ook alleen maar de kaarten van de laatste paar jaar.mydogisgone schreef op 20 oktober 2002 @ 18:48:
thnx dat is ook wel goed. dan doe ik gewoon FPS bij zoveel resolutie...
maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..
Pagina: 1