X voor woody installeren

Pagina: 1
Acties:

• savale
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:57
Ik heb zojuist woody geinstalleerd en wil straks gnome2 installeren...maar nu moet ik eerst X aan de praat krijgen... Ik heb alleen geen idee wat ik moet installeren... ik heb al wat geprobeerd maar krijg ook XF86Setup niet geinstalleerd (was altijd handig voor de instellingen toen ik potatoe nog had)

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

tasksel :?

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Verwijderd

gnome2 installeren op woody?

dat gaat niet lukken!! tenzij ze het nu veranderd hebben. Maar als je naar unstable packages moet grijpen dan kan ik je garanderen dat dat niet gaat lukken, tenzij je gnome2 zelf gata compilleren dan geef ik je nog een kans.

• Bramster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:28
apt-get install x-windows-system (of x-window-system)

dat zou is als het goed is X moeten installen, daarnaa moet je wel nog een windowmanager apt-getten (of natuurlijk zelf compilen)

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Wired, Gnome valt gewoon te compileren onder Woody hoor.

"apt-get install x-window-system xserver-xfree86" zou idd voldoende moeten zijn.
Er zijn nog meer packages (x-window-system-core etc. (geloof ik)), maar je moet maar even zien wat je wil hebben ;)

Het configureren kan met "dpkg --reconfigure xserver-xfree86".

Succes.

• deadinspace
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-05 14:06

deadinspace

The what goes where now?

Verwijderd schreef op 20 oktober 2002 @ 19:08:
gnome2 installeren op woody?

dat gaat niet lukken!! tenzij ze het nu veranderd hebben. Maar als je naar unstable packages moet grijpen dan kan ik je garanderen dat dat niet gaat lukken, tenzij je gnome2 zelf gata compilleren dan geef ik je nog een kans.

http://debianplanet.org/node.php?id=751

• savale
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:57
http://people.debian.org/~walters/gnome2.html

btw dank voor alle info :) alleen dat mooie progje XF86Setup bestaat niet meer zeker?

Verwijderd

savale schreef op 20 oktober 2002 @ 19:40:
http://people.debian.org/~walters/gnome2.html

btw dank voor alle info :) alleen dat mooie progje XF86Setup bestaat niet meer zeker?
Jah dat gebruikte ik ook! nou je zal zien hoe onstabiel het gaat draaien incluesief segmentation faults! Dat was voor mij de reden om naar gentoo to te gaan en je moest eens weten hoe stabiel nu de laatste gnome2 versie draait.

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 20 oktober 2002 @ 20:25:
Jah dat gebruikte ik ook! nou je zal zien hoe onstabiel het gaat draaien incluesief segmentation faults! Dat was voor mij de reden om naar gentoo to te gaan en je moest eens weten hoe stabiel nu de laatste gnome2 versie draait.
Een beetje raar dat jij de één van de weinigen (de enige?) bent die dat probleem had?
Pagina: 1