Ik ben dus opzoek naar een goede hoofdtelefoon en liep zodoende een audio/hifi zaak binnen. En vroeg gelijk aan de desbetreffende verkoper wat hun beste koptelefoon was. Die man liep naar de vitrine en pakte de sennheiser hd 600 uit de kast. ik pak die hoofdtelefoon beet en zet hem op mijn hoofd aah dat zit lekker
fluwelen oorschelpen en ook lekker licht. Maar ik bleef nog met een vraag zitten waarom is die sennheiser zo goed ?. En de verkoper kwam met een kort maar weinig inhoudend andwoord, "Gewoon goede geluids kwaliteit".
Mijn vraag hier op luidde waarom ? De verkoper zei precies het zelfde
Het gaat dus om deze hoofd telefoon:
met deze specificaties:
Nennimpedanz 300 Ohm
Andruckkraft ca. 2,5 N
Gewicht ohne Kabel 260 g
Klinkenstecker 3,5/6,3 mm stereo
Wandlerprinzip open, dynamic
Ankopplung an das Ohr circumaural
Kabellänge 3 m
Audio-Übertragungsbereich (Hörer) 12.....39000 Hz
Schalldruckpegel bei 1kHz 97 dB(SPL)
Klirrfaktor bei 1 kHz 0,1 %
Ik hoop dat jullie hier meer toelichting over kunnen geven en ik zou ook graag jullie mening willen horen
[off-topic] voor een van de modjes als dit topic onverwacht mocht sluiten zou ik graag een goede reden willen om zodoende te kunnen verkomen dat ik een topic moet openen in sm
[/off-topic]
Mijn vraag hier op luidde waarom ? De verkoper zei precies het zelfde
Het gaat dus om deze hoofd telefoon:
met deze specificaties:
Nennimpedanz 300 Ohm
Andruckkraft ca. 2,5 N
Gewicht ohne Kabel 260 g
Klinkenstecker 3,5/6,3 mm stereo
Wandlerprinzip open, dynamic
Ankopplung an das Ohr circumaural
Kabellänge 3 m
Audio-Übertragungsbereich (Hörer) 12.....39000 Hz
Schalldruckpegel bei 1kHz 97 dB(SPL)
Klirrfaktor bei 1 kHz 0,1 %
Ik hoop dat jullie hier meer toelichting over kunnen geven en ik zou ook graag jullie mening willen horen
[off-topic] voor een van de modjes als dit topic onverwacht mocht sluiten zou ik graag een goede reden willen om zodoende te kunnen verkomen dat ik een topic moet openen in sm