Boxen met een goede BASS!!

Pagina: 1
Acties:
  • 495 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 11975

Topicstarter
Ik merk dat de huidige boxen die ik nu heb niet meer zo fijn zijn,als ik ze half openz et en de bass vol open begin het geluid te kraken :r .Ik heb een soundblaster 128 pci, en was niet van plan deze te vervangen.Dus ik zoek gewoon 2 boxen en geen 5.1 set ofzo.
Maar jah welke :?
Ik zoek boxen met een hele goede bass,luister voornamelijk alleen maar stamp muziek.
Hij mag ook niet te duur zijn dus op zijn hoogst 100 euro :z

Ik heb hier ook al gezocht maar kwam er niet uit, ik ben dus opzoek naar mensen die ook boxen hebben met een goede bass zodat ik weet welke boxen daarvoor heel goed geschikt zijn.

Ervaringen zijn van harte welkom _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ste7en
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05-2024
Ik denk dat je onder de 100 euro blijft nou niet echt super bass kunt krijgen. Of je moet een 2e hands versterker met boxen kopen. Van die oudjes willen nog wel eens bas geven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 11975

Topicstarter
Ste7en schreef op 20 oktober 2002 @ 18:10:
Ik denk dat je onder de 100 euro blijft nou niet echt super bass kunt krijgen. Of je moet een 2e hands versterker met boxen kopen. Van die oudjes willen nog wel eens bas geven :)
Ok 200 euro max :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strikie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-02 10:30

Strikie

Athletics

Trust heeft leuke speakers rond die prijs , zelf heb ik de soundforce gehad, 2 speakers+ 1 bassbox.
Voor dat geld echt een goed geluid met vette bas, kijk eens op http://www.trust.com/home/

de soundforce hebben ze niet meer zie ik nu, maar wel andere leuke
betaalbare speakers.

::: All Terrain Boys ::: Cube LTD race

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ste7en
Greentumb schreef op 20 oktober 2002 @ 18:12:
Trust heeft leuke speakers rond die prijs , zelf heb ik de soundforce gehad, 2 speakers+ 1 bassbox.
Voor dat geld echt een goed geluid met vette bas, kijk eens op www.trust.com
Ik heb zelf geen goeie ervaringen met boxen van trust, vriend van me had ook van trust, echt klote herrie :(. Jammer voor het geld. Is mijn ervaring ermee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dextourius
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-03 00:07
Je kan die van logitech nemen, ik weet alleen niet meer welke naam die had... ff kijken!! 8)

Hey Corc, versene borc olmaz Maykil bendede yok!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrusaderNoR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-05 12:02
Ik heb deze boxen http://www.hastec.nl/labtec/apx4620.htm , zeer goed voor "stampmuziek". Your neighbours worst nightmare })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strikie

Strikie

Athletics

Ste7en schreef op 20 oktober 2002 @ 18:14:
[...]

Ik heb zelf geen goeie ervaringen met boxen van trust, vriend van me had ook van trust, echt klote herrie :(. Jammer voor het geld. Is mijn ervaring ermee
ik had de soundforce 1200 en daar zat echt een goed geluid in, mooie bass
voor niet teveel geld iets van 175 piek toendertijd.
Nu heb ik Videologic Sirocco niet te vergelijken maar het ging om prijs /kwaliteit
dacht ik ......
Welk setje had je maat dan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dextourius

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarTAC
  • Laatst online: 12-05 14:34
Creative Labs SoundWorks Digital heeft een hele goede bass, en is verder gewoon een goede speakerset voor ongeveer 90 euro:
http://www.tweakers.net/pricewatch/14762

Review van Tweakers.net:
reviews: Stereo speaker roundup

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strikie

Strikie

Athletics

Logitech heeft idd ook leuke speakers voor 100 euro's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ste7en
Greentumb schreef op 20 oktober 2002 @ 18:19:
[...]

ik had de soundforce 1200 en daar zat echt een goed geluid in, mooie bass
voor niet teveel geld iets van 175 piek toendertijd.
Nu heb ik Videologic Sirocco niet te vergelijken maar het ging om prijs /kwaliteit
dacht ik ......
Welk setje had je maat dan??
Verkopen ze niet meer. Zagen er iig al niet mooi uit.
Ik heb deze boxen http://www.hastec.nl/labtec/apx4620.htm , zeer goed voor "stampmuziek". Your neighbours worst nightmare
Ja als je echt bass wil, dan neem je deze. Die SUB is zo fucking groot. Weer een andere vriend :P heeft die. Echt het hele huis trilt, ziek gewoon. Nadeel is dus dat alles gaat trillen, alles wat los en vast zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dextourius
òhja, je kan ook ff hier kijken als je wilt: Het grote: Kiezen van een pc-speakersysteem-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52040

Kijk eens op http://www.alteclansing.com daar staan mooie speakers met natuurlijk een vette beat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00Dy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-07 15:37

w00Dy

Make soap, not war

http://www.lidl.be/

2 maal stampzooi voor 80 euro echt iets voor jouw ! neem wel ff een paar cd's mee, je koop nu eenmaal geen speakers zonder ze eerst gehoord te hebben 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikel
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Koop een auto-subwoofer ofzo bij de kijkshop/gamma, en koop daar een 2dehands versterker bij. Sluit dat parallel aan je huidige speakers aan, en je hebt een heleboel bas voor heel weinig geld (zeg 30 euro voor een versterker en 50 euro voor een subwoofer, plus nog 5 euro voor kabels).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:38
Koop een sub voor naast je speakers die je nu hebt.. investeer je louter in bass. Wel goed uitzoeken hoe je die moet integreren in wat je hebt enzo..

Listen & subscribe to my Life as a Journey Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12300

Nikel schreef op 20 oktober 2002 @ 18:42:
Koop een auto-subwoofer ofzo bij de kijkshop/gamma, en koop daar een 2dehands versterker bij. Sluit dat parallel aan je huidige speakers aan, en je hebt een heleboel bas voor heel weinig geld (zeg 30 euro voor een versterker en 50 euro voor een subwoofer, plus nog 5 euro voor kabels).
Dat heb ik dus ook gedaan! 8)
Toen ik nieuwe geluidsinstallatie in m'n auto heb gebouwd had ik de oude zooi over. Een red alert versterkertje en een pioneer subkistje.
Oude pc voeding gepakt voor de versterker en parallel aangesloten op m'n pc speakertjes.
Werkt best goed >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:32

JvS

Ik heb hem zelf ook

zow hoezo huiskamer achtig non policy topic... Ga eens topics lezen die er allang waren..

Het grote: Kiezen van een pc-speakersysteem-topic

Die bijvoorbeeld (om maar een centrale te noemen), maar koop gewoon een apx4620 en je hebt de beste sub die je voor <100 euro pc sets kan krijgen.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.