[printer Epson 2000P] heat transfer sheets, inkt veegt

Pagina: 1
Acties:

• Icheb
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-08 13:24
Ik heb hier een Epson 2000P (dure kl*te printer), daarmee moet ik op een hoogglanzende heat transfer sheet afdrukken (zo'n ding dat ook wel strijkijzer to tshirt papier wordt genoemd) maar het droogt niet snel genoeg...
De Epson gooit er ook veelste veel inkt op, pas na een minuut of 30 is het droog, maar dan staan er wel 20 transportwieltjes doorheen die alles hebben uitgeveegd.

Heeft iemand een oplossing voor dit probleem ?
(of een methode dat een epson 2000p vanuit Photoshop trager gaat printen (wat mijn part duurt het 2 uur per afdruk) aangezien ik de inhoud van deze vellen morgen op een stel tshirts moet hebben staan (waar ik een warmtepers voor heb gekocht)

Bij voorbaad dank

sebsoft.nl

Verwijderd

ik heb er wel eens eerder over gehoord, en bij mijn weten was er toen niet een afdoende oplossing...
trager printen lijkt me sowieso niet mogelijk, ook niet vanuit andere programma's dan photoshop.

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-08 03:46

Mentalist

[avdD]

Stel bij printersettings het detail zo hoog mogelijk, bij onze printer gaat ie dan lekker sloom doen..

Misschien ook de brightness wat omlaag schroeven zodat ie er minder inkt op kwakt :)

Verstuurd vanaf mijn Computer®

• Icheb
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-08 13:24
W3ird_N3rd schreef op 20 oktober 2002 @ 17:32:
Stel bij printersettings het detail zo hoog mogelijk, bij onze printer gaat ie dan lekker sloom doen..

Misschien ook de brightness wat omlaag schroeven zodat ie er minder inkt op kwakt :)
Heb ff andere papiersoort (ook transfers geprobeerd), gaat al heel wat beter...
Het ligt dus aan het papier, maar van de nieuwe soort heb ik maar 3 velletjes ipv de 5 die ik nodig heb :( :'(

sebsoft.nl