ARME AOW’er
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Wat een geweldig idee....... ik heb maar een stuk of 60 wandtoestellen nodigCutebritney schreef op 20 oktober 2002 @ 19:17:
Koop iets van een quatrovox, en gebruik analoge toestellen
ARME AOW’er
Tja, ik heb met het vinden van ISDN bureau- of draadloze toestellen nooit een probleem, wél nu met wandtoestellen.2Dutch schreef op 20 oktober 2002 @ 18:57:
ISDN telefoons zijn inderdaad niet echt veel in omloop, heb zelf wel een draadloos ISDN toestel kunnen vinden bij de Megapool. Primafoon was de enige die ISDN toestellen met snoer had toen...ze zijn niet mooi,maar werken doen ze wel.
ARME AOW’er
Ja suffie, zit quatrovox bij... dus eigenlijk is je reactie: -1 overbodig.Novah schreef op 20 oktober 2002 @ 21:30:
Sorry dat het misschien debiel over komt maar waarom zou je een ISDN telefoon kopen? Wij hebben hier ook ISDN maar wij hebben nog allemaal gewone toestellen hoor.
Lucent heeft ISDN foon's zat.. en als je er 60 nodig hebt zou ik ook niet naar Primafoon gaan ofzo, maar naar de diverse bussiness centre's van telecom leveranciers.. Lucent, KPN, etc etc..
Denk dat je er zo wel uit moet komen.. bel dus eerst die gasten eens op. Meestal als je een telefooncentrale hebt kun je er ook wel aan komen via hun.
Wandtoestellen.. ahha.. tjah, ik heb wel met Lucent tafeldingen gewerkt die met een piepkleine ingreep ook aan de muur konden hangen.
[ Voor 0% gewijzigd door NiGeLaToR op 20-10-2002 21:37 . Reden: Wandingest edit. ]
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.
tegen het wandtoestel want ik MOET gewoon die dingen vinden)
ARME AOW’er
U heeft een hotelkamer waar een toestel nodig is, u wilt een wandtoestel in de gang of een toestel in een vergaderruimte? De Office 10 maakt het mogelijk en is digitaal conform alle andere Ascotel toestellen. Toch beschikt de Office 10 over een slimme Fox-toets, 3 vrij te programmeren functietoetsen en 10 eigen verkortekeuzenummers. Last but not least is er een "message waiting" lampje dat aangeeft dat er een bericht is ontvangenp

Ascom site
failure is the only option
ARME AOW’er
Verwijderd
Wat wil je er mee gaan doen ??
60 winkels.... dus 60 x 1 ... lijkt me geen probleemVerwijderd schreef op 24 oktober 2002 @ 19:03:
Als je 60 wandtoestellen aan een NT1 moet hangen heb je een probleem, aangezien je max 8 apparaten op de NT1 aan kunt sluiten. Of je moet een stuk of 8 NT1's hebben hangen ???
Wat wil je er mee gaan doen ??
ARME AOW’er
Verwijderd
Mischien ben je met deze combinatie goedkoper uit als met een ISDN wandtoestel, mits je deze ergens kunt verkrijgen.
edit...
Bekijk eens op de www.tiptel.nl site naar het type 190
Het lijkt erop, als je naar het plaatje kijkt dat je dit toestel op kunt hangen.
Zie de inkeping op de hoorn.
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2002 20:25 . Reden: mischien iets gevonden ]
Ik ga eerst eens kijken naar de Tiptel.....
En het is dat ik je niet mag bedanken.... anders
ARME AOW’er
Verwijderd
hier staan toestellen die EN digitaal zijn EN wandmontage hebben.
Succes met uitzoeken
Overigens:
Wandmontage voor Vox920 (fl. 2,95) zelfs nog in guldens *kuch*
voor het standaard KPN assortiment - vox920 - moet je op www.kpn.com zijn
ARME AOW’er