Pricewatch en datum wijziging

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Topicstarter
Het viel me vanmorgen ineens op dat van een aantal leveranciers de prijs van een produkt per vandaag gewijzigd zou zijn. ZOU zijn, want de prijs is nog steeds gelijk aan die van gisteren!

Ik veronderstel dat die bedrijven altijd up to date willen lijken en dat op de een of andere manier automatisch de datum -laten- veranderen.

Vervelend is het wel want als je denkt...hé de prijs is veranderd, blijkt dat niet juist te zijn.

Kortom, hier klopt iets niet i.m.o. Het gaat immer om de laatste prijsWIJZIGING.

ARME AOW’er

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 22:20

PcDealer

HP ftw \o/

Die worden blijkbaar automatisch geupdate. Als de prijs niet veranderd, wordt de datum dus wel vernieuwd. Hoef je niet zo voor te schreeuwen.

[ Voor 0% gewijzigd door PcDealer op 20-10-2002 19:24 . Reden: toevoeging ]

LinkedIn WoT Cash Converter

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:46

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Bij het updaten van de prijzen (ook als de prijs niet veranderd) wordt de tijd altijd vernieuwd zodat je kunt zien of een prijs actueel is.

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Topicstarter
PcDealer schreef op 20 oktober 2002 @ 17:38:
Die worden blijkbaar automatisch geupdate. Als de prijs niet veranderd, wordt de datum dus wel vernieuwd. Hoef je niet zo voor te schreeuwen.
Mag het iets vriendelijker?

Femme kan dat gelukkig wel!

ARME AOW’er

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

Lijkt me voldoende beantwoord :)

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Dit topic is gesloten.