Toon posts:

via progje op intranet via internet

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik wou graag weten of er een programma is waarmee ik via een internet verbinding op iemands anders zijn pc op intranet kan?!

En dan geen PCanywhere of VNC of iets dergelijks..

Mag tekstbased zijn... (telnet, putty)

Als zoiets er is, wat heb ik dan zoal nodig?

• wizl
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-02-2023

wizl

hmmz

wil je vanaf een pc in het intranet via internet weer naar een andere pc in het intranet, of van 'buitenaf' naar een pc in het intranet?

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op 20 oktober 2002 @ 16:20:
Hallo,

Ik wou graag weten of er een programma is waarmee ik via een internet verbinding op iemands anders zijn pc op intranet kan?!

En dan geen PCanywhere of VNC of iets dergelijks..

Mag tekstbased zijn... (telnet, putty)

Als zoiets er is, wat heb ik dan zoal nodig?
je moet dus een telnet of ssh server hebben aan de server zijde, plus een tekstbased browser als lynx, en dan kan je gewoon connecten :?

Verwijderd

Topicstarter
en hoe kom ik dan via lynx op zijn intranet?!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op 20 oktober 2002 @ 17:33:
en hoe kom ik dan via lynx op zijn intranet?!
lynx draait dan op die server, en als die server toegang tot het intranet heeft kan dat toch?
ik snap het probleem niet?

Verwijderd

Topicstarter
het probleem was dat ik gewoon te moeilijk aan het denken was...
/me is nog in de zaterdag-avond-mode..

Verwijderd

Probeer een bouncer of prokzie :?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 20 oktober 2002 @ 18:41:
Probeer een bouncer of prokzie :?
En dat zijn??

Wat ik dus eigenlijk wil, is een programma waarmee ik op de achtergrond bij die andermans PC op zijn intranet kan komen. En dat het programma niet te zwaar is (op de andermans pc) aangezien het niet een als te snel beestje is..

Daarom heb ik dus ook bezwaren met Pcanywhere en VNC. Omdat deze programma's niet op de achtergrond werken. bijvoorbeeld, diegene is met zijn PC bezig, en dan ga ik ertussendoor met pcanywhere, en dat is uiterst irritant...

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:13

SkyStreaker

Move on up!

een prokzie is dus een PROXY... jemig sand3r :P

StabilityMatrix Discord -> (persistent invite linkje)

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op 21 oktober 2002 @ 12:39:
[...]

En dat zijn??

Wat ik dus eigenlijk wil, is een programma waarmee ik op de achtergrond bij die andermans PC op zijn intranet kan komen. En dat het programma niet te zwaar is (op de andermans pc) aangezien het niet een als te snel beestje is..

Daarom heb ik dus ook bezwaren met Pcanywhere en VNC. Omdat deze programma's niet op de achtergrond werken. bijvoorbeeld, diegene is met zijn PC bezig, en dan ga ik ertussendoor met pcanywhere, en dat is uiterst irritant...
wat jij wilt kan (textbased) gewoon door een telnet of ssh server te installeren zoals ik zei!
Als die andere pc linux is, dan zit het er vaak standaard bij, installeer lynx op die server, log in op die server, start lynx en gaat browsen!

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik denk dat er met even zoeken meer dan genoeg informatie te vinden is. Ik krijg niet echt de indruk dat je zelf moeite hebt gedaan om informatie te vinden, of de tips die je hierboven krijgt leest en oppakt, alles moet compleet voor je uitgekauwd worden, en dat is gewoon niet de bedoeling van GoT.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.