Zoals je ziet heb ik een klein probleempje: deze lijn is van mijn vader, en neemt ook alle kosten op zich. Anderhalf jaar geleden kreeg ik zo nu en dan nog wel eens te horen dat ik wat minder moest gaan internetten, maar de afgelopen tijd heb ik dat niet veel meer gehoord.
Hij kreeg afgelopen week deze rekening in huis, waar, zoals je kan zien, de internetlijn gefactureerd wordt vanaf vorig jaar juli. Nu is mijn vraag aan jullie guru's: is er misschien een vorm van verantwoordelijkheid die KPN heeft om iedere 2 maanden een rekening te sturen, en dus dit soort dingen te voorkomen?
Mijn punt is namelijk dat als we wisten dat het uit de hand liep, we konden ingrijpen. Ik begrijp dat je zegt: check dan iedere 2 maanden de rekening die je krijgt op de volledigheid, maar je moet er toch van uit kunnen gaan dat een "respectabel" bedrijf als de KPN alleen een volledige factuur stuurt
Nu hebben we deze kans niet gehad, en kunnen we mijns inziens niet volledig verantwoordelijk gesteld worden voor deze rekening..
Graag uw mening...