Toon posts:

[ut2003] editor crasht.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Build UT2003_Build_[2002-09-19_17.26]

CPU: AuthenticAMD PentiumPro-class processor @ 1465 MHz with 255MB RAM
Video: No Video

Assertion failed: !GIsEditor [File:OpenGLRenderDevice.cpp] [Line: 494]

History: UOpenGLRenderDevice::SetRes <- UWindowsViewport::TryRenderDevice <- UWindowsViewport::OpenWindow <- WPageToolsTerrains::OpenWindow <- WTerrainToolsSheet::OnCreate <- WWindow::WndProc <- WWindow::StaticProc <- PerformCreateWindowEx <- WTerrainToolsSheet::OpenWindow <- WPageTools::OpenWindow <- WTerrainEditSheet::OnCreate <- WWindow::WndProc <- WWindow::StaticProc <- PerformCreateWindowEx <- WTerrainEditSheet::OpenWindow

dat is de fout die ie geeft.
hij laad het hele geval, pruttel pruttel pruttel, en dan pats dat scherm.
ik zie bij video: No video staan, ik denk dat dat et probleem is, ut2k3 het spel zelf draait wel prima. gf2pro is mn videokaart.
zijn er mensen met zelfde probleem/ hoe opgelost/ op te lossen?

edit:
excuses als ik dit beter in unrealed 3.0 topic had moeten posten...

• eghie
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

eghie

Spoken words!

probleem is waarschijnlijk je opengl drivers, of hoe de editor omgaat met opengl.
probeer anders een het hele spel er opnieuw erop te zetten en kijk dan of hij het nog steeds heeft.

Verwijderd

Topicstarter
vreemd maar misschien dat iemand anders er iets aan heeft:
ik had mn ut2003.ini ge-edit zodat ik het spel speel in opengl, wat bij mij veel sneller is.
maar blijkbaar kan de editor er niet mee overweg en ik heb het weer op direct3d gezet, nu werkt het wel.
close topic, sorry dat ik blijkbaar niet goed genoeg had gekeken naar het probleem 8)7