Toon posts:

[Dell Inspiron 7000] Krakend geluid

Pagina: 1
Acties:
  • 183 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik heb een probleempje met het geluid dat uit mn laptop komt. Het kraakt :'( Ik dacht eerst dat ik de speakers opgeblazen had, maar als ik mn laptop op mn stereoinstallatie aansluit heb ik dezelfde "kraak". Ik snap dit eigenlijk niet, je kunt je geluidskkaart toch niet kapot maken door hem te hard te zetten ofzo? Mn vader zei dat ik mn laptop moest aarden ofzo, en dat het gekraak daarvandaan komt... Heeft iemand hier misschien een oplossing voor mij?! Ik weet het namelijk even niet...

Alvast bedankt voor reacties!

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik denk dat het je Hardeschijf is,

maybe is die aant overleiden, (bac-uppen) dus...

sorry kan je niet verder helpen :(

Verwijderd

Topicstarter
Mn harde schijf?!, Fuck dat wordt dan mn eerste HD crash denk ik... :'( Als dat het probleem is ben ik je zeer dankbaar dat je me gewaarschuwd hebt _/-\o_ Ik ga nu maar gelijk alle bestanden naar de andere comp sturen....

edit:
Zijn er programma's of tests, waarme je kunt kijken of je HD daadwerkelijk dood aan het gaan is?! Zit er toevallig zoiets in Norton Systemworks ofzo?

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Is, meen ik, een bekend probleem van sommige Dell laptops. Ik heb tenminste bij m'n vorige werkgever een paar keer van dit probleem gehoord, maar weet alleen niet wat de oplossing is. Misschien drivers updaten?

Verwijderd

Topicstarter
/downtime/ schreef op 20 oktober 2002 @ 16:34:
Is, meen ik, een bekend probleem van sommige Dell laptops. Ik heb tenminste bij m'n vorige werkgever een paar keer van dit probleem gehoord, maar weet alleen niet wat de oplossing is. Misschien drivers updaten?
tjah, mn laptop is een beetje oud (366 MHZ) en ik heb er nu Win XP Pro op staan. Dell heeft geen drivers meer gemaakt voor win xp... Maar jij denkt dus dat het niet mn HD is??

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Ik denk 't niet. Het lijkt me echt een driverprobleem of, zoals je vader al zegt, een probleem met aarding. Had je dit probleem ook al voordat je XP op de laptop zette?

Verwijderd

Topicstarter
Nee niet echt, maar ook onder XP is het erger geworden en het lijkt mij dat het dan geen driver probleem is, maar misschien heb ik het ook gewoon fout :?

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:47

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Ik had hetzelfde, de aansluitingen van de geluidskaart kunnen wel eens los gaan zitten.
Je kan de boel openslopen en weer vast solderen. (nier met een 100 watt pook dus) Kijk eens of het erger/minder erg wordt als je aan het plugje gaat rommelen.

Wise enough to play the fool

Verwijderd

Topicstarter
teacher schreef op 20 oktober 2002 @ 17:25:
Ik had hetzelfde, de aansluitingen van de geluidskaart kunnen wel eens los gaan zitten.
Je kan de boel openslopen en weer vast solderen. (nier met een 100 watt pook dus) Kijk eens of het erger/minder erg wordt als je aan het plugje gaat rommelen.
Het is dus waarschijnlijk geen kapotte HD, dat had ik namelijk veel erger gevonden..
Pagina: 1