Ik heb nu een heel simpel tv-kaartje van de aldi en met fulscreenbeeld echt mega grote blokken. Daarom wil ik een nieuw kaartje kopen. Ik wil vooral goed en scherp beeld en stereogeluid en daarbij radio, teletekst en afstandsbediening. En natuurlijk moet je heel mooi kunnen opnemen.
Ik zit ook vooral te twijfelen of ik een met kabel of satelliet neem, want ik heb schotel-tv en kabel-tv hier tot mijn beschikking.
Eigenlijk wil ik gewoon satelliet, want dat is digitaal en dus dvdbeeld en je kan er ook nog mee satelliet internetten, maar een satellietkaart is wel veel duurder dan de kabelkaarten en ik weet niet of er de smartkaarten van canal digitaal(en funkaarten) inkunnen, want nodig is voor de nederlandstalige-zenders.
Dus ik hoop dat er hier op tweakers mensen met ervaring van deze kaarten zijn die mij wat meer kunnen vertellen.
Ik heb hier wat kaartjes uitgezocht die mij wel wat leken:
- Leadtek TV2000 XP €65 (kabel)
- Pinnacle PCTV pro €105 (kabel)
- Pinnacle PCTV sat €150 (satelliet)
- Hauppauge WinTV nova ci €160 (satelliet)
Groeten,
SCH@@REBIER
Ik zit ook vooral te twijfelen of ik een met kabel of satelliet neem, want ik heb schotel-tv en kabel-tv hier tot mijn beschikking.
Eigenlijk wil ik gewoon satelliet, want dat is digitaal en dus dvdbeeld en je kan er ook nog mee satelliet internetten, maar een satellietkaart is wel veel duurder dan de kabelkaarten en ik weet niet of er de smartkaarten van canal digitaal(en funkaarten) inkunnen, want nodig is voor de nederlandstalige-zenders.
Dus ik hoop dat er hier op tweakers mensen met ervaring van deze kaarten zijn die mij wat meer kunnen vertellen.
Ik heb hier wat kaartjes uitgezocht die mij wel wat leken:
- Leadtek TV2000 XP €65 (kabel)
- Pinnacle PCTV pro €105 (kabel)
- Pinnacle PCTV sat €150 (satelliet)
- Hauppauge WinTV nova ci €160 (satelliet)
Groeten,
SCH@@REBIER