Advertentie t.net shop is niet compatible met t.net zelf!

Pagina: 1
Acties:

• FiRePaTH
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-02 20:33

FiRePaTH

Xbox One - TheXS NL

Topicstarter
Ik kwam het al een paar keer tegen, maar het valt volgens mij ook niet echt op. De advertentie van t.net shop zelf is niet echt compatible met t.net! :)

Plaatje: (soz voor de afmetingen, maar het kan niet anders :?)
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~m.spoormakers/tweakers/tnet-fp-fout.jpg

Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-01 11:25

D2k

uhm dit klopt ;)
nix mis mee
daarvoor is de layout zo ingericht dat deze banners erin passen

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

• T. van Beek
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-10-2024

T. van Beek

flickritus

D2k schreef op 20 oktober 2002 @ 15:25:
uhm dit klopt ;)
nix mis mee
daarvoor is de layout zo ingericht dat deze banners erin passen
Hij bedoelt dat het menu onder de dropdowntjes verdwijnt :)

http://flickr.com/photos/itommy/

• FiRePaTH

FiRePaTH

Xbox One - TheXS NL

Topicstarter
Ja, idd T. van Beek :)

En dat dit dus niet opvalt is dus het probleem en daarom wordt het volgens mij ook niet gemeld! Echt super onhandig...

Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

D'r is al eerder gemeld dat de z-order-implementatie van IE brak is, vandaar waarschijnlijk dat Femme zijn sitedesign d'r op gebaseerd heeft >:)

Is iig niet oplosbaar zonder draconische maatregelen.

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

zelfde gebeurd onderaan bij de AMD/TrueServer/geheugenbakker icm. de reactiemoderatiedropdowns... Oplossing: Mozilla/Opera gebruiken :P

• FiRePaTH

FiRePaTH

Xbox One - TheXS NL

Topicstarter
Oplossing: t.net advertentie wordt verandert :?

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

m-m schreef op 20 oktober 2002 @ 15:39:
zelfde gebeurd onderaan bij de AMD/TrueServer/geheugenbakker icm. de reactiemoderatiedropdowns... Oplossing: Mozilla/Opera gebruiken :P
Dat zeg ik, draconische maatregelen :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

FiRePaTH schreef op 20 oktober 2002 @ 15:40:
Oplossing: t.net advertentie wordt verandert :?
Euhm... Waarom? Hij is toch goed zo? Leaderboard heet dat geloof ik... AMD heeft er ook al eentje gehad...

[edit]Die menuutjes zijn wel brak jah... Is meer een IE probleempje denk ik :P

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

• FiRePaTH

FiRePaTH

Xbox One - TheXS NL

Topicstarter
Ja en aangezien 98% van de mensen IE gebruikt, is er dus sprake van een niet goed werkende frontpage! :)

Ik ben zelf totaal geen Microsoft fan, maar zorg wel dat de t.net fp er goed uitziet / goed werkt... Lijkt me wel zo handig! :?

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Dit is daarentegen wel degelijk een Internet Explorer bug...
Hoe je het ook wend of keert, die layer (dat menutje dus) hoort gewoon over de banner heen geplaatst te worden.
Dat gebeurt ook prima, behalve als er bijvoorbeeld form-elementen inzitten (zoals in die geheugenshop banner) of als het iets als flash is.
Mozilla doet het in al die gevallen wel goed meen ik (of misschien met flash ook niet)

Voor de meeste banners had Femme er al een oplossing voor, ik weet alleen niet of dat ook met deze banner werkt.

• ThaDaNo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-04-2023
E-mail Microsoft en zeg dat ze er als de duivel iets aan doen >:) ..de T.net frontpage ziet er niet uit :(

J/K ;)

• yared
  • Laatst online: 18-01-2025

yared

No Scope, Bitch!

Deze uiting was tenminste nog redelijk qua grootte, die er nu staat is 60Kb.
Ik vind dat je met zulke aantallen pageviews en strakke kostenbeheersing niet banners van 60Kb als stopper moet gaan plaatsen.

Trouwens zelfs de 'normale' kleine 468 banner is meestal meer dan de gestelde 15Kb, zonde van de snelheid...

/edit
Net 4 uitingen door Ulead Optimizer gehaald, tooltje wat veel door designers en grote portals gebruikt word om te downsizen. Haalde bij elke uiting minsten een paar Kb tot zelfs 20Kb bij de Superbanner ervan af zonder echt aan kwaliteit te moeten inboeten.
Bijmekaar dus 35Kb op 4 bannertjes, vraag me af wat dat per maand scheelt als je het op alle uitingen zou doen.

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08:09

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Alle animated GIFs worden met ImageReady gebouwd en geoptimaliseerd voor een zo klein mogelijke grootte bij een aanvaardbare kwaliteit.

Op mijn fantastisch snelle ISDN verminding merk ik niks van enige traagheid door de banners aangezien die dingen door m'n browser en proxy gecached worden.

• yared
  • Laatst online: 18-01-2025

yared

No Scope, Bitch!

kost de bandbreedte dan niks?

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

• ThaDaNo
Krijgen ze cadeau van TeleCity toch?

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

yared schreef op 20 oktober 2002 @ 20:27:
kost de bandbreedte dan niks?

Dat betaalt TrueServer. En het klopt inderdaad, het is een bug van IE, zoals ook boven in de FAQ staat vermeld en hier al minstens 10 keer is gevraagd en uitgelegd.

Professioneel Hyves-weigeraar

• ThaDaNo
Dan zat ik tenminste nog in de buurt, de eerste en de vierde letter goed :+
Pagina: 1