Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL
nix mis mee
daarvoor is de layout zo ingericht dat deze banners erin passen
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Hij bedoelt dat het menu onder de dropdowntjes verdwijntD2k schreef op 20 oktober 2002 @ 15:25:
uhm dit klopt
nix mis mee
daarvoor is de layout zo ingericht dat deze banners erin passen
http://flickr.com/photos/itommy/
En dat dit dus niet opvalt is dus het probleem en daarom wordt het volgens mij ook niet gemeld! Echt super onhandig...
Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL
Is iig niet oplosbaar zonder draconische maatregelen.
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Dat zeg ik, draconische maatregelenm-m schreef op 20 oktober 2002 @ 15:39:
zelfde gebeurd onderaan bij de AMD/TrueServer/geheugenbakker icm. de reactiemoderatiedropdowns... Oplossing: Mozilla/Opera gebruiken
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Euhm... Waarom? Hij is toch goed zo? Leaderboard heet dat geloof ik... AMD heeft er ook al eentje gehad...
[edit]Die menuutjes zijn wel brak jah... Is meer een IE probleempje denk ik
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
Ik ben zelf totaal geen Microsoft fan, maar zorg wel dat de t.net fp er goed uitziet / goed werkt... Lijkt me wel zo handig!
Hoe je het ook wend of keert, die layer (dat menutje dus) hoort gewoon over de banner heen geplaatst te worden.
Dat gebeurt ook prima, behalve als er bijvoorbeeld form-elementen inzitten (zoals in die geheugenshop banner) of als het iets als flash is.
Mozilla doet het in al die gevallen wel goed meen ik (of misschien met flash ook niet)
Voor de meeste banners had Femme er al een oplossing voor, ik weet alleen niet of dat ook met deze banner werkt.
J/K
Ik vind dat je met zulke aantallen pageviews en strakke kostenbeheersing niet banners van 60Kb als stopper moet gaan plaatsen.
Trouwens zelfs de 'normale' kleine 468 banner is meestal meer dan de gestelde 15Kb, zonde van de snelheid...
/edit
Net 4 uitingen door Ulead Optimizer gehaald, tooltje wat veel door designers en grote portals gebruikt word om te downsizen. Haalde bij elke uiting minsten een paar Kb tot zelfs 20Kb bij de Superbanner ervan af zonder echt aan kwaliteit te moeten inboeten.
Bijmekaar dus 35Kb op 4 bannertjes, vraag me af wat dat per maand scheelt als je het op alle uitingen zou doen.
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Op mijn fantastisch snelle ISDN verminding merk ik niks van enige traagheid door de banners aangezien die dingen door m'n browser en proxy gecached worden.
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
yared schreef op 20 oktober 2002 @ 20:27:
kost de bandbreedte dan niks?
Dat betaalt TrueServer. En het klopt inderdaad, het is een bug van IE, zoals ook boven in de FAQ staat vermeld en hier al minstens 10 keer is gevraagd en uitgelegd.
Professioneel Hyves-weigeraar