Toon posts:

PuTTY clones

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben al een tijdje op zoek naar een programma (windows, maar voor linux ken ik ook nog geen) die ongeveer hetzelfde werkt als Putty, maar waarbij je het aantal kolommen vrij kunt opgeven. Dat kan met putty alleen voorzover je schermbreedte dat toelaat, en dat is niet voldoende. Een horizontale scrollbar behoort helaas niet tot de uitrusting van putty. Nu beken ik eerlijk dat ik nog niet _heel_ internet heb afgezocht, maar misschien dat iemand er eentje kent. bvd. :)

• Counter-Strike
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Counter-Strike

Maar ik speel het niet!

Secure CRT vind ik zelf een fijn programma waar je een hoop aan kunt instellen. Het is alleen niet gratis, maar ja, je kunt niet voor een dubbeltje op de eerste rang zitten hé!

Dit is het einde van deze mededeling. De mogelijkheid tot reageren is aanwezig!

• Treenaks
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 21:41
PuTTY is GPL -- je kan die horizontale scrollbar er zo bij coden ;)

Verwijderd

Ik gebruik ook vaak SSH Secure Shell client.

Putty bitched nogal es op de kleurtjes van m'n ftp client en ziet er dus niet uit, tenzij ik het screen. SSH Secure Shell client is zwart/wit dus hek daar geen last van.

http://www.ssh.com

• Fatal-Error
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 21 oktober 2002 @ 14:12:
SSH Secure Shell client is zwart/wit dus hek daar geen last van.
SSH client kan toch wel gewoon kleur weergeven? Ik denk eerder dat je $TERM niet goed staat, waardoor je alleen z/w ziet.

Vroeger heb ik ook de client van SSH gebruikt, werkte prima. Ik zie op hun site alleen niet zo snel een gratis download versie staan. Een paar jaar terug was die client nog wel gratis te downloaden (voor studenten), dus misschien kun je er via via nog aankomen.

Welcome to the desert of the real.

• wslagendijk
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Fatal-Error schreef op 21 oktober 2002 @ 14:53:
Een paar jaar terug was die client nog wel gratis te downloaden (voor studenten), dus misschien kun je er via via nog aankomen.
Volgens mij kun je nog steeds een gratis licentie krijgen als student.

Verwijderd

Yep, ik zo'n gratis licentie dinges via univ, en ik krijg alleen kleur als ik iets via screen opstart!

Verwijderd

Putty bitched nogal es op de kleurtjes van m'n ftp client en ziet er dus niet uit, tenzij ik het screen. SSH Secure Shell client is zwart/wit dus hek daar geen last van.

http://www.ssh.com
Ik gebruik t nu al zo'n 2,5 jaar, en ik vind dit echt een van de beste SSH-clients voor Windows.

Op Linux gebruik ik gewoon 'ssh server' :P

• Onno
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Putty bitched nogal es op de kleurtjes van m'n ftp client en ziet er dus niet uit, tenzij ik het screen.
Dan heb je waarschijnlijk niet de juiste TERM ingesteld. :)

Ow, dat was al gezegd. :o
Pagina: 1