Sinds een dag krijg ik geen enkele DecisionCube meer aan de praat
. Telkens als ik een DecisionQuery (of een willekeurige andere DataSet) op Active zet, krijg ik de volgende foutmelding (een ELowCapacityError):
Dit is een totaal nieuw probleem. Het dook ineens op, terwijl ik in de tussentijd niet met Delphi heb gewerkt. Het probleem treedt ook op in oude applicaties met DecisionCubes, die tot op heden prima werkten (en niet opnieuw zijn gecompileerd). Heeft iemand een idee wat er mis is?
Vervolgens wordt de dataset wel active, maar een DecisionGrid of DecisionGraph toont nog steeds een gesloten DecisionCube. De datasets die ik gebruik zijn heel klein, dus een capaciteitsprobleem lijkt met uitgesloten.The DecisionCube capacity is low. Please deactivate dimensions or change the data set.
Dit is een totaal nieuw probleem. Het dook ineens op, terwijl ik in de tussentijd niet met Delphi heb gewerkt. Het probleem treedt ook op in oude applicaties met DecisionCubes, die tot op heden prima werkten (en niet opnieuw zijn gecompileerd). Heeft iemand een idee wat er mis is?
Een goede grap mag vrienden kosten.