Nview en MSN

Pagina: 1
Acties:

• delorean7
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-07 09:13

delorean7

Let's take the Aston toni

Topicstarter
Na een hoop searches kan ik over een probleem dat ik heb niets terugvinden.

Ik merkte laatste dat als ik nview had ingeschakeld MSN messenger last heeft om van window te switchen of mij van bereikbaarheids status te laten wisselen. Het probleem uit zich in een 'lag' van een seconde of 2-3.

Als ik nview uit zet is die lag meteen weg, ook een reinstall van mijn systeem mocht niet baten.

De reden dat ik nview aan wil is dat ik nu 2 monitoren aan mijn pc heb hangen en dan is het wel zo handig om nview te hebben zodat je betere controle hebt.

Welke player kan video in horizontal span mode full screen spelen op monitor 1b? Als ik nu full screen doe krijg ik hem in het midden van 2 monitoren. En met een shortcut die full screen stuurt naar 1b krijg ik een vernaggeld ingezoomed scherm te zien waar niets van klopt. Iemand ervaring mee?

Verwijderd

Ik had hetzelfde probleem als ik meerdere vensters van msn open had ging het switchen onwijs traag opnieuw instaleren van de drivers (40,72) hielp bij mij.

• delorean7

delorean7

Topicstarter
was dat ook met nview aan? Of stond nview gewoon niet ingeschajkeld na de reinstall. Het is namelijk hier aantoonbaar dat nview de veroorzaker is en niet de driver...

Verwijderd

Bij mij stond nview toen uit.Na de reinstall ook niet.Ik denk dat het niet aan nview ligt maar aan de drivers.

Verwijderd

Trouwens welke drivers gebruik je?.

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-08 20:24
kijk eens hier naar Afbeeldingslocatie: http://images.tweakers.net/forum/templates/got/images/icons/edit.gif
gebruik da knopje even aub
dan krijg je niet zon op opsomming ;)

• delorean7

delorean7

Topicstarter
40.72

Verwijderd

Ja dat was bij mij ok met 40.72 probeer gewoon een paar keer opnieuw instaleren.

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Of nieuwe drivers downloaden...
Misschien dat het een bug is...

• delorean7

delorean7

Topicstarter
Mmm ik denk dat ik eruit ben, eerst kon ik met de optie extend desktop niet de tweede monitor inschakelen, ik kreeg dan een zwart scherm. Nu kan dat opeens wel en heb ik dus 2 afzonderlijke schermen, dit lost waarschijnlijk en het nview probleem op (hoef het denk ik niet meer aan te houden) en het video afspelen op full screen kan nu op scherm 2 ipv 1b en kan dus makkelijk full screen.

Jep werkt nu wel -> req slotje
Pagina: 1