Toon posts:

[win98] Geen cdrom en writer na via4in1 *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey

Ik ging gister een nieuwe via 4in1 driver dl en kreeg een foutmelding en stond start je pc op nieuw op en dat deed ik niks aan de hand maar kom hem weer niet openen, maar ik zag ook dat ik nu ineens geen cd-rom en geen writer meer had.
ik heb win98
Als ik pc opnieuw opstart dan herkend die ze wel dus ik zie dat zie kan vinden maar kan ze alleen in windows niet zien.

thnx

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Misschien nog een keer proberen te installeren :?

Verwijderd

Topicstarter
ja hoe? op nieuw instaleren

Verwijderd

Als je de installatie van die Via 4-in-1 start , ken je alles weer verwijderen. Start je computer opnieuw op en installeer je oude Via 4-in-1 weer :)

Verwijderd

Topicstarter
Nee, want heb die drivers niet geinstaleerd en het gaat hier om me cdrom en me writer niet om die drivers.

Verwijderd

Topicstarter
Is dan niemand die weet hoe je in win98 je cdrom en writer terug kan krijgen?

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:14
Lees eerst even de FAQ over het kicken binnen 24 uur ...
En wij zijn niet helderziend, dus geef wat meer info over je computer ...

-

Verwijderd

Topicstarter
Ja sorry

wat wil je weten dan?
win98
moederboard is ecs elitegroup
van de rest tjah wat wil weten vraag het gewoon.

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:14
Ik zag in je vorige topics dat je bezig geweest bent om Windows2000 te installeren. Heb je deze naast win98 staan ?

-

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:58
Heeft je MB wel een VIA chipset ?

Heb je onder apparaat beheer een geel uitroepteken staan bij je ide-controllers ? Zoek dan even in 't register op "NoIde" en verwijder deze. Indien je pc daarna goed blijft werken is er verder niets aan de hand, start hij de volgende keer met een blauw scherm zit er toch iets niet goed qua drivers. :)

Verwijderd

Topicstarter
Nee ik zit nu bij iemand ander thuis dus hier staat alleen win98 op.
Het probleem is nu dat ik in systeem ook niet kan zien dat er iets mis is dus hij staat er gewoon niet bij.

Ik kwam erachter dat het niet aa via moederboard is dus heb ik ff sis drivers gedl voor want sis ondersteunt het maar nog steeds niks.

kan et liggen aan die via drivers die ik wilde installen zoja hoe kan ik die weg halen.

• ascona
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-02-2022
probeer 98 eroverheen te schrijven

Verwijderd

Topicstarter
Ja maar als ik dat nou niet wil, dat is nou niet de enige mogelijkheid neem ik aan.
Dan ben ik ook mooi alles kwijt, maar je moet hem toch gewoon op 1 of andere manier kunnen terug halen.

Met win2k kan je kabeltje eruit halen op nieuw opstarten kabeltje erin en hij vindt het en instaleerd het meteen maar weet niet of dat ook met 98 werkt.

• ascona
je bent niks kwijt
hij vult aleen maar aan

Verwijderd

Topicstarter
weetje dat zeker

• ascona
probeer maar

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:58
Verwijderd schreef op 20 oktober 2002 @ 17:56:
Nee ik zit nu bij iemand ander thuis dus hier staat alleen win98 op.
Het probleem is nu dat ik in systeem ook niet kan zien dat er iets mis is dus hij staat er gewoon niet bij.

Ik kwam erachter dat het niet aa via moederboard is dus heb ik ff sis drivers gedl voor want sis ondersteunt het maar nog steeds niks.

kan et liggen aan die via drivers die ik wilde installen zoja hoe kan ik die weg halen.
Als je de 4in1 Setup nog een keer draait kun je toch voor 'Uninstall' kiezen ?
Pagina: 1