20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net
Voor traffic stats in linux kun je bijv. iptraf gebruiken..
Of mrtg wat hierboven al is aangegeven.
Om de bezochte sites te loggen heb je denk ik een proxy server nodig die dat ondersteunt.
Of mrtg wat hierboven al is aangegeven.
Om de bezochte sites te loggen heb je denk ik een proxy server nodig die dat ondersteunt.
#
Verwijderd
Voor welk OS zoek je zo'n tool? Ik zag bij je specs dat je 3 verschillende OS's hebt namelijk...
Ik gebruik Red Hat 8.0 en daar kun je zo'n tool gewoon aanvinken tijdens installatie... ik ben alleen wel even de naam kwijt
Ik gebruik Red Hat 8.0 en daar kun je zo'n tool gewoon aanvinken tijdens installatie... ik ben alleen wel even de naam kwijt
Statbar? zie hiervoor www.statbar.nl
2030Wp + 2520Wp PVoutput
Verwijderd
Bv Du-meter is een goede, houdt ook bij hoeveel je per dag, week, maand aan down/up stream hebt.
Enige nadeel kijkt ook naar het Lan, dus als je daar veel over heen stuurt, is het niet objectief.
Enige nadeel kijkt ook naar het Lan, dus als je daar veel over heen stuurt, is het niet objectief.
Het gaat hier om Linux en geen windowsVerwijderd schreef op 20 oktober 2002 @ 14:32:
Bv Du-meter is een goede, houdt ook bij hoeveel je per dag, week, maand aan down/up stream hebt.
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Verwijderd
kan je instellen bij optiesVerwijderd schreef op 20 oktober 2002 @ 14:32:
dan kijkt ie alleen je internet verkeer
Verwijderd
Tja en vragen als deze zijn hier al wel erg vaak behandeld 
google en versvlees zijn uw vriend (www.freshmeat.net).
Deze laatste is eigenlijk de eerste zoekbron als je op zoek bent naar *nix software
Succes
google en versvlees zijn uw vriend (www.freshmeat.net).
Deze laatste is eigenlijk de eerste zoekbron als je op zoek bent naar *nix software
Succes
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()