Toon posts:

Hoe krijg ik kabel op mijn laptop?

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb op mijn vaste pc kabel van Chello. Maar nu wil ik ook internet op mijn laptop. alleen ziet hij de verbinding wel, maar ik krijg geen data. Moet ik nog enige instellingen wijzigen? ik heb al geprobeerd op het ip adres over te nemem van mijn vaste pc, maar dit werkt ook niet.

Enige suggesties?

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

Ehhm, wat doet dit in PNS :?

Blackd geeft al aan, het forum staat vol met faq's en how-to's over het delen van internet...

• |sWORDs|
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-04 12:48

|sWORDs|

vSphere/ESXi

Verwijderd schreef op 20 oktober 2002 @ 14:01:
Ik heb op mijn vaste pc kabel van Chello. Maar nu wil ik ook internet op mijn laptop. alleen ziet hij de verbinding wel, maar ik krijg geen data. Moet ik nog enige instellingen wijzigen? ik heb al geprobeerd op het ip adres over te nemem van mijn vaste pc, maar dit werkt ook niet.

Enige suggesties?
Ja, trek de stroom even van je modem en probeer het een minuutje later nog eens.

Te Koop:24 Core Intel Upgradeset

• Jochem Knoops
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-11-2025
Oke om die persoon toch maar ff kort te helpen:

Chello geeft ip-nummers op basis van macadres van je netwerkkaart. Van je laptop is niet gelijk aan die van je vaste pc, zijn dus paar opties
1
koop een router (bv de smc 7004 abr voor 125 euro) en zet die ertussen dan kan je iedere computer met netwerkkaart eraan hangen zonder dat chello dat merkt
2. mocht je linux/windows2000/windowsxp gebruiken dan kan je mogelijk je mac adres wijzigen softwarematig dus. Zet hem dan op hetzelfde adres en het werkt.
3. Geef je mac adresd door aanc hello helpdesk (4 uur wachten) en een werkdag later kan je met je nieuwe netwerkkaart werken, nadeel is wel eerste netwerkkaart werkt niet.

advies: optie 1

Verwijderd

Topicstarter
ik wil de chello kabel direct in de laptop stoppen, hij hoeft verder niet gedeeld te worden.

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:19

Predator

Suffers from split brain

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.