Toon posts:

Audiograbber

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Yo..
ik zit met een klein probleempje, te weten:

ik wil wat tapes opnemen (naar wav dus) en daarvoor blijkt Audiograbber geschikt. Alleen nu werkt dat niet helemaal ok; op mn SBLive zitten 2 ingangen waarop ik mn cassettedeck kan aansluiten. Alleen op degene waar audiograbber luistert komt er een ongelofelijke ruis over de muziek heen (ook als je alleen luistert)

Op de ingang waardoor je de muziek wel goed hoort (gewone ingang dus) wil audiograbber niet opnemen.

Iemand enig idee?

• Jur
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jur

Dus....

Eeehhh ik snap je niet helemaal,waarom gebruik je Audiograbber????(volgens mij is dit proggir bedoelt om cd's te grabben).

Gebruik gewoon SoundForge of zo,zal het een stuk beter gaan.

Verwijderd

Topicstarter
In Audiograbber zit een goede mogelijkheid om tapes op te nemen (speciaal daarvoor). Pakt de nummers appart etc.

Maar hij 'luistert' dus niet op de goede ingang, dat is het probleem..

Maar idd is Audiograbber primair een programma om audio te grabben (maar in principe is opnemen dat ook natuurlijk :))

Verwijderd

Heb je de bron op line in staan (staat standaard op mic)?, verder zo veel mogelijk uitgangen muten.

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat is het hem nou net..
alles al een keer gemute/ungemute etc maar niks mag baten. Hij blijft de foute ingang checken. Misschien dat ie het alleen daar maar op kan.

Dan is dus feitelijk het probleem opgelost, maar dus ook weer niet, snif.

• spacecom
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-08 11:54
Dus......, gewoon Sound Forge gebruiken en de problemen verdwijnen als sneeuw voor de zon!

S.

Verwijderd

Topicstarter
Haha.. ok ok ik zal het zeker een keer proberen, maar kent dat proggie ook de mogelijkheid om de tracks al uit elkaar te halen? dus na zoveel stilte een nieuwe .wav beginnen?

Maar ok... de aanhouder wint :)
Pagina: 1