Toon posts:

Autocad tekening converteren?

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Is het mogelijk om een autocad tekening te converteren naar bv een gif of jpg?

• Guillome
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Guillome

test

PrintScreen wil zowizo altijd.
Maar ik neem aan dat in zo`n pakket natuurlijk altijd een Export functie zit of een soort render functie??

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Gigabyte Gaming OC 16G 5080 RTX, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

• HyperTrophy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
printer kiezen, dacht ik me zo te herinneren. ... Waarom omzetten naar jpg, zonder van kwaliteit,

2d of 3d???

Verwijderd

Met adobe illustrator kan je autocad files openen en opslaan als gif/jpg of ...

Verwijderd

HyperTrophy schreef op 20 oktober 2002 @ 14:32:
printer kiezen, dacht ik me zo te herinneren. ... Waarom omzetten naar jpg, zonder van kwaliteit,

2d of 3d???
gokje, mischien omdat ie 'em op 't web wil publiceren :?

• Woodie2002
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-10-2023

Woodie2002

Jeetje...

Ik weet niet welke versie van autocad je draait maar in autocad 2002 zijn er twee mogelijkheden. Je kan hem exporteren via de functie export :+ en daarnaast kan je ook renderen naar eeen file. Het renderen kan door in het menu vieuws te kiezen voor render en hiermee verschijnt dan een menutje waarmee ingesteld kan worden waar naartoe gerenderd moet worden.

Mocht je er niet uitkomen, kan je altijd even nog een berichtje posten. Probeer ik het nog wel een keer duidelijker uit te leggen. Desnoods doe ik het voor je. ;)

Hoe verder hij ging, des te langer was de weg terug

• HyperTrophy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 20 oktober 2002 @ 17:56:
[...]

gokje, mischien omdat ie 'em op 't web wil publiceren :?
nou, er is een mogelijkheid om mbv een plugin (whip!) autocad files te bekijken via IE. kijk maar op de site van CADCOLLEGE of op Autodesk.

• Maartenvs
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11:36

Maartenvs

For Sale

ok als je 2002 hebt kun je zo je tek omzetten naar jpg of png file > plot > plotter naam zetten op PublishtoWeb jpg of png bereik enzo bepalen klaar.

Verwijderd

Topic is 3 maanden oud, het lijkt me dat het nu niet meer hoeft.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.