Default blanke hetero
Op zich wel, maar het TF-politiek is net geopend en ik denk dat dat thema nog wel even gehandhaaft wordt 
edit:
Cheatah weet er meer van
Cheatah weet er meer van
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
We zitten niet vast aan 1 thema forum hoor Renegade
Human Bobby
Ok
nog 2 weekjes w88 dan
Default blanke hetero
Weet ik, maar ik heb eigenlijk geen flauw idee of men behoefte heeft aan 2 TF's naast elkaar
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Dat is toch al eens even zo geweest?Renegade schreef op 20 oktober 2002 @ 13:44:
[...]
Weet ik, maar ik heb eigenlijk geen flauw idee of men behoefte heeft aan 2 TF's naast elkaar![]()
Of vergis ik me nu
Renegade schreef op 20 oktober 2002 @ 13:44:
[nohtml]
[...]
[/nohtml]
Weet ik, maar ik heb eigenlijk geen flauw idee of men behoefte heeft aan 2 TF's naast elkaar![]()
ik heb geen behoefte aan 2 TF's maar als er mensen zijn die behoefte hebben aan een HCC forum en er zijn mensen die behoefte hebben aan een Politiekforum, waarom zou dat dan een probleem zijn?
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Ja het is wel vaker 2 TF'sSH007 schreef op 20 oktober 2002 @ 13:46:
[...]
Dat is toch al eens even zo geweest?
Of vergis ik me nu
Default blanke hetero
Dat klopt, dat was tijdens het einde van de verkiezingen en het begin van het examen: toen was er zowel een politiek themaforum als een examenthemaforum. Je vergist je dus niet
Blijft het politiek forum trouwens open tot aan de verkiezingen? De verkiezingen zijn waarschijnlijk ergens in januari, dus het forum zal dan zo'n 3 maanden open zijn.
JvS schreef op 20 oktober 2002 @ 13:49:
[nohtml]
[...]
[/nohtml]
waarom zou dat dan een probleem zijn?
Ik zou het niet weten, ik gaf alleen aan dat ik niet wist of er behoefe aan zoiets was
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
zolang er voldoende animo is lijkt me dat toch geen probleem?elnino schreef op 20 oktober 2002 @ 13:52:
Blijft het politiek forum trouwens open tot aan de verkiezingen? De verkiezingen zijn waarschijnlijk ergens in januari, dus het forum zal dan zo'n 3 maanden open zijn.
Ow ja HCC dagen komen eraan.
Unlocken geblazen
Unlocken geblazen
Default blanke hetero
Verwijderd
Ik vind het eigenlijk wel een heel goed idee!
Ik ben daar in ieder geval te vinden als hij geopend wordt
Ik ben daar in ieder geval te vinden als hij geopend wordt
Pagina: 1