Waar in de files of het register kan ik de cd key van battlefield 1942 veranderen?
Met de GoT en Google search kon ik het helaas niet vinden.
Met de GoT en Google search kon ik het helaas niet vinden.
Verwijderd
Ik kom in HKEY_LOCAL_MACHINE/SOFTWARE/ maar Electronic arts staat er dan niet bijVerwijderd schreef op 20 oktober 2002 @ 13:24:
HKEY_LOCAL_MACHINE/SOFTWARE/Electronic Arts/EA GAMES/Battlefield 1942/ergc
Heb het zelf nog nooit gedaan dus weet niet of het werkt...
Wel legale versieVerwijderd schreef op 20 oktober 2002 @ 13:31:
[...]
Ik kom in HKEY_LOCAL_MACHINE/SOFTWARE/ maar Electronic arts staat er dan niet bij
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Ik had al gezocht in het register, ook niets gevonden.M@NIC schreef op 20 oktober 2002 @ 13:37:
Zal wel een RIP zijn dan ofzo
Anyways je kunt ook zoeken in je register he
PS. als je niet weet hoe het register werkt enzo, begin niet te klooien maar installeer 'm opnieuw
Verwijderd
Maar ik heb nu een orginele cd key van iemand gekregen misschien dat het dan wel werkt.Verwijderd schreef op 20 oktober 2002 @ 13:40:
[...]
voor zover ik weet is het dan onmogelijk om op legale servers te spelen, er zijn nog wel gecrackte maar schaars als ik ASE zo eens bekijk.
En verder is Battlefield het wel waard om te kopen
Verwijderd
Ik vind € 1 ook veel geld voor een blikje Xi Climax...gewoon kopen! Weet je ook eens hoe dat voelt. Dat je van iemand een originele CD key krijgt is leuk, als die vriend hem wel legaal heeft maar nooit online speelt. Heeft die vriend die CD key 'zomaar ergens vandaan' is de kans groot dat door jou iemand die het spel wel heeft gekocht/gaat kopen straks niet online kan spelen. Dat gebeurt heel vaak (en wordt op GoT ook vaak verteld) dat iemand het spel koopt, en dan is z'n key al in gebruik door een of andere halfzachte sukkel die z'n key heeft gejat....omdat ie het spel zo duur vindVerwijderd schreef op 20 oktober 2002 @ 13:44:
[...]
Maar ik heb nu een orginele cd key van iemand gekregen misschien dat het dan wel werkt.
En ik weet dat het geld het spel waard is en dat de makers er recht op hebben maar ik vind 50 € zo veel geld voor een spel
Key is inderdaad van iemand die niet online speelt, ik zou ook niet een key gebruiken van een ander die wel online speelt, die heeft gewoon recht op een perfect werkend spel omdat hij het daadwerkelijk gekocht heeft.Verwijderd schreef op 20 oktober 2002 @ 16:32:
[...]
Ik vind € 1 ook veel geld voor een blikje Xi Climax...gewoon kopen! Weet je ook eens hoe dat voelt. Dat je van iemand een originele CD key krijgt is leuk, als die vriend hem wel legaal heeft maar nooit online speelt. Heeft die vriend die CD key 'zomaar ergens vandaan' is de kans groot dat door jou iemand die het spel wel heeft gekocht/gaat kopen straks niet online kan spelen. Dat gebeurt heel vaak (en wordt op GoT ook vaak verteld) dat iemand het spel koopt, en dan is z'n key al in gebruik door een of andere halfzachte sukkel die z'n key heeft gejat....omdat ie het spel zo duur vind
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq