Echt heel vaag

Pagina: 1
Acties:

• maartenvdv737
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-08 15:34
Als ik mijn pc opstart, dan krijg ik sinds kort een heel raar gezoem. Net alsof mijn cooling overuren draait.
Als ik dan de stekker eruit trek en de zooi opnieuw opstart dan is het probleem weg.

Sluit ik em netjes af, volgende keer dat ik em wil opstarten krijg ik precies het zelfde verhaal.

Weet iemand wat het probleem kan zijn??
Ik vind het zo vaag dat het niet elke keer gebeurt bij het opstarten. Liever helemaal niet natuurlijk :)

Ik weet dat dit heel vaag geformuleerd is, maar meer kan ik er niet van maken.

Ik blijf er iig vrij nuchter onder....

Verwijderd

ja dat ligt aan je koeler waarschijnlijk die dingen gaan naar een tijd aanlopen omdat er stof in komt te zitten en dan loopt ie niet meer lekker

Verwijderd

Blaas je computer is een x lekker schoon met een compressor en als die ut dan nog doet check je voeding en vervang die eventueel ff voor een ander en kijken of je dan het zelfde probleem nog houdt.

• Aeon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-08 12:14
Is het een van de Fans in je systeem? (zet ze eens uit, en kijk of het dan op houd) bv, voeding fan, CPU fans, etc.

Soms is het ook de harddisk die gaat zoemen. (wel eens gehad)

Verwijderd

Blijft het na uitblazennog??
dan hardere maatregelen... spoor de boosdoener op en terwijl hij op volle toeren draait...Potlood ertussen (alweer een potlood-gebruik-optie meer, naast de unlock-eigenschappen van zo'n ding) potlood er weer uit, fan nu een klap gehad, meestal slaat alles dan weer op zijn plaats in de coller, NIET TE VAAK DOEN, kost je op den duur je cooler

• maartenvdv737
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-08 15:34
Mad_Cookie> die van jou doe ik wel als laatst :)

Ik blijf er iig vrij nuchter onder....

• aatos
  • Laatst online: 22-08 17:08
het klinkt bruut ja maar het werkt vaak wel.
ik heb altijd een schroevendraaier gereed liggen om ff in de achterkant van de voeding te rammen.

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 31 oktober 2000 15:03 schreef aatos het volgende:
het klinkt bruut ja maar het werkt vaak wel.
ik heb altijd een schroevendraaier gereed liggen om ff in de achterkant van de voeding te rammen.[/quote]LOL :D

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-06 06:52
Schroevendraaier knalt wat ver door en hoppa 220 op je fikke :P
(als er tenminste geen plastic om het handvat zit ;))

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• KoeKk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-08 18:36
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 30 oktober 2000 10:59 schreef Makaveli het volgende:
Blaas je computer is een x lekker schoon met een compressor en als die ut dan nog doet check je voeding en vervang die eventueel ff voor een ander en kijken of je dan het zelfde probleem nog houdt.[/quote]Zuiget is beter als blazen. Als je blaast blaas je het stof alleen maar dieper je kast in. Als je zuigt haal je het eruit.

(ik heb door blazen een grafische kaart vernield...:()

Verwijderd

mm hier wil een schup tegen je kast vaak ook wel werken, maar anders maak je 'm ff schoon met 'n wattestaafie ofzo.

• Goldme
  • Laatst online: 21-08 13:42
Had ik ook laatst. 1 van de 2 fans van de athlon classic stotterde als het ware en maakte een irri geluid, na een tijdje hield dat vanzelf op(of die ene fan stopte compleet en maakte geen geluid, of hij draaide soepel na een tijdje).

Schoonmaken hielp ook niet, dus toen een andere gekregen(na 1/2 jaar gebruik) dankzij garantie(nu heb ik een cooler met 1 fan die veel minder geluid maakt maar wel beter is)

• BertV
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:34

BertV

Handgemaakt

nieuwe fan, koelt een berg, kost een beetje

Voorouders net boven de Neder-Rijn? Doe een DNA-test.

Verwijderd

Jullie zeggen allemaal coolers (en zal ook best kloppen, trouwens begrijp me goed :) ), maar ik heb hezelfde ook eens gehad met m'n Harddisk. Een paar dagen later was hij vastgelopen. Spinde niet meer op. Begon ook met gezoem. Eerst af en toe, tot hij helemaal niets meer deed.

Ik hoop voor je dat dat het niet is, maar een back-up maken is nooit een slecht idee ;)

• aatos
  • Laatst online: 22-08 17:08
marv.. er zit plastic om de schoevendraaier..

en ach 220 is ook niet al te erg.. je moet alleen niet met blote voeten op een natte vloer staan...

crash_override:

misschien moet je bij een hd ook ff een schroevendraaier erin rammen, dan doet ie het wel weer >)

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-06 06:52
Op woensdag 01 november 2000 09:18 schreef aatos het volgende:
marv.. er zit plastic om de schoevendraaier..

en ach 220 is ook niet al te erg.. je moet alleen niet met blote voeten op een natte vloer staan...
Geplaatst door Marv - dinsdag 31 oktober 2000 15:16

--------------------------------------------------------------------------------
Schroevendraaier knalt wat ver door en hoppa 220 op je fikke :P
(als er tenminste geen plastic om het handvat zit ;))
--------------------------------------------------------------------------------

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• Gir
  • Niet online

Gir

I need waffles

Ja dat is echt vaag, ik had het ook met m'n oude cyrix, maar het is nu ook begonnen met m'n nieuwe, ik snap er geen ruk van....
Pagina: 1