Toon posts:

dc10 plus niet oke

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi
ik heb xp home pent 3 800 mhz 60 gig

Ik monteer alles prima goed.maaaaaaaaar als ik het wil overzetten op vhs krijg ik zwart wit beeld.........in pal...
of ik het nu composiet of svhs terug stuur...blijft zwart wit...
wie kan helpen......verder vind ik het vreemd dat ik dan weer wel de kaart zie in xp en dan weer niet..vanalles moet ik uithalen om het weer on orde te krijgen..wat ka n hier de reden van zijn...
bedankt vast voor de hulp...
john :X :X :X :X :?

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

Wat voor kabel heb je er aan zitten ? een gele composiet kabel of een s-video (geen s-vhs) ?

Als jij een s-video kabel hebt aangesloten via een scart omzetter kan het zijn dat je video geen s-video ondersteund.

Als ik me goed herinner heb ik dit verhaaltje overigens al een keer eerder getikt, exact hetzelfde.

Hieruit kan ik concluderen dat je het antwoord via de search en de faq waarschijnlijk terug kunt vinden :)

Succes :)

EDIT: 1e post van je zie ik :)
Welkom op GoT !

Mag ik je wel aanraden de Faq's te gebruiken en de search voordat je een vraag stelt? De meeste vragen zijn namelijk al eerder beantwoord, als je die via de search opzoekt dan vervuilt dat het forum wat minder.

Ik wens je alvast veel plezier op GoT :) (en vergeet de anderen niet te helpen als zij vragen hebben, GoT is geen helpdesk ;) )

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:32

Floor-is

5.2

Euh jah zie Fairy :)

Bericht hierboven

Dit topic is gesloten.