[2kTS] clients volledig onafhankelijk ?!

Pagina: 1
Acties:

• Blizard
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik heb op m'n win2k Terminal Server twee admins draaien, maar wanneer ik nou bv bij de ene admin zeg dat hij de netwerkstatus niet in de startbalk moet laten zien, .. verdwijnt deze ook bij de andere admin.
ALs ik een programma installeer bij admin 1, komt dit ook in de startbalk van admin 2 .. etc ...

Kan ik dit op één of andere manier vermijden zodat beide admins echt compleet geen weet hebben van elkaar ?

Verwijderd

Dat is precies het idee van terminal services in de admin mode. Hiermee kun je de server beheren, maar dit gebeurd vanuit een en hetzelfde profiel. Wil je echt verschillende instellingen hebben, dan moet je eens kijken naar de application server mode. Dit kun je veranderen in het control panel bij add/remove programs, windows components. Als je daar next next next doet, dan krijg je ook de terminal services setup te zien met de vraag welke mode je wilt gebruiken.

• Blizard
  • Niet online
Dan heb ik nog steeds het probleem van de netwerk-status-indicatoren .. :/

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Niet alle instellingen zijn gebonden aan een userprofile. Als die netwerkstatus een machine-instelling is, is het logisch dat een wijziging in het ene profiel ook in het andere profiel te zien is.

• Blizard
  • Niet online
Server is nu ingesteld als remote, maar krijg nog steeds dezelfde melding :/

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Je bedoelt dat je in je systemtray een icoon krijgt dat er netwerk verbinding is?
Zoals al eerder gezegd, dat is een instelling die je per server instelt. Wil je dit niet, zal je een 2e server moeten kopen.

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
elevator schreef op 26 oktober 2002 @ 10:32:
Je bedoelt dat je in je systemtray een icoon krijgt dat er netwerk verbinding is?
Zoals al eerder gezegd, dat is een instelling die je per server instelt. Wil je dit niet, zal je een 2e server moeten kopen.
wel een beetje een dure oplossing vind je niet ;)

A wise man's life is based around fuck you

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Och, zeggen dat het niet kan is ook weer liegen :P
Pagina: 1