Iemand enig idee??

Pagina: 1
Acties:

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:03
Ik heb een klein probleempje, ik heb sinds kort een nieuwe harde schijf (IBM 20,5 gb 7200 rpm) Dus ik heb Windows ME er opnieuw opgezet alles netjes geinstaleerd. Voor al mn hardware de nieuwste drivers + de Via 4 in 1 drivers. Nu krijg ik toch nog een unknown device:
Afbeeldingslocatie: http://members.brabant.chello.nl/~rschouten/1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.brabant.chello.nl/~rschouten/2.jpg
Heeft iemand dit ooit eerder gehad, het systeem werkt verder helemaal perfect.
KT7 mobo
Duron 600
Voodoo 3 2000@3000
SB Live!
3Com netwerk kaartje (cHELLo)
Creative 48x cdrom
Philips 2x brander
IBM 20,5 gb 7200 rpm harddisk

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-08 11:47
Gewoon verwijderen. Dan geeft ie bij het opstarten van windows wel aan wat erg geinstalleerd moet worden en weet je meteen wat het is. Als ie he niet aangeeft. Boeie :) Je mist het toch niet, want dat wist je wel wat.

• Mex
Als ik hem uit m'n hardware profile verwijder dan vind hij hem bij de 1e kee rebooten meteen weer, en dan geeft ie niet aan wat hij gevonden heeft :( En dan gaat hij dus ook naar een onbekende driver zoeken. :( Ik wil het gewoon opgelost hebben, zo'n vraagteken ziet er niet uit :P

Verwijderd

zijn alle drivers voor het mb geinst

agp
busmmaster
usb
chipset drivers ?
niet dat je die zou nodig hebben in me
maar toch

• Mex
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 30 oktober 2000 09:51 schreef sub-zero het volgende:
zijn alle drivers voor het mb geinst

agp
busmmaster
usb
chipset drivers ?
niet dat je die zou nodig hebben in me
maar toch[/quote]Ik heb net zoals bij de vorige install van Win ME alleen de Via 4 in 1 drivers geinstaleerd, en toen had ik dus geen ugly geel vraagteken.

Thanx

• Twarp
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-04 22:35

Twarp

just grin...

kijk even welke bronnen gebruikt worden, misschien kan je dan iets herleiden.

Meh ...

Verwijderd

Probeer eens je modem drivers nogmaals te installeren!

Ik zie die niet staan in je config-list. Het is normaal dat Windows vaak niet of niet juist de modemdrivers installeerd en dan foutmeldingen geeft zoals dit

Succes

• Mex
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 30 oktober 2000 10:15 schreef John_Hoek het volgende:
Probeer eens je modem drivers nogmaals te installeren!

Ik zie die niet staan in je config-list. Het is normaal dat Windows vaak niet of niet juist de modemdrivers installeerd en dan foutmeldingen geeft zoals dit

Succes[/quote]Ik heb geen modem :(:(

• Mex
Nobody?? :(:(

• _mARCO_
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-08 16:46

_mARCO_

Hier staat niks

Kijk in Windows welk IRQ het apparaat inneemt, en check vervolgens tijdens het opstarten welk apparaat dat IRQ gebruikt.

mARCO

sigloos

Verwijderd

Aha......dat is `t............hij vraagt zich af wanneer je nu eeindelijk eens een modem gaat aanschaffen ;) ;)

Sorry, ff zonder dooluh nou, heb je geen randapparaten zoals een printer, scanner of joypad.....nog `s ff kijkuh.....ik zie geen netwerkkaart, of staat-ie bij verbinding?

Succez

• Mex
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 30 oktober 2000 18:22 schreef St&er het volgende:
Aha......dat is `t............hij vraagt zich af wanneer je nu eeindelijk eens een modem gaat aanschaffen ;) ;)

Sorry, ff zonder dooluh nou, heb je geen randapparaten zoals een printer, scanner of joypad.....nog `s ff kijkuh.....ik zie geen netwerkkaart, of staat-ie bij verbinding?

Succez[/quote]Printer en scanner heb ik nog niet geinstalleerd (stekkers zitten er ook niet in) Ik wil namelijk eerst dat iritante vraagteken weg hebben.
Kunnen jullie hier iets mee?
Afbeeldingslocatie: http://members.brabant.chello.nl/~rschouten/3.jpg

Verwijderd

Trek die netwerkkaart er eens uit, volgens mij is die het probleem. Als dat daadwerkelijk zo is, dan kan je denk ik beter ff nieuwe topic op een ander platform zetten.....misschien hardware of software.....

Succez!
Pagina: 1