Toon posts:

matrox g550 tv out gesloopt??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik dacht ik ga eens de tv out proberen met een dvdtje, op de video kaart zit een composiet uitgang dmv een kabeltje, ik daar een audio kabel aan geknoopt en testen maar boven werkte het perfect, effe later de zwarte kabel gebruikt voor geluid en ik kon op m'n slaapkamer dvd kijken. Nu dacht ik ik ga het ook eens beneden proberen, daar had ik geen composiet ingang, nu had ik nog een kabeltje van composiet naar s-video en aangezien ik wel een s-video ingang had op m'n tv beneden ben ik dat maar gaan proberen.

Toen begonnen de problemen, ik had geen beeld beneden alleen geluid, ik weer boven proberen op de gewone composiet uitgang en ook geen beeld meer! toen het composiet svideo kabeltje gebruikt om de andere uitgang vanm m'n kaart te testen nu krijg ik wel beeld maar geen kleur, dus hieruit kan ik afleiden dat m'n instellingen welk goed staan, omdat ik wel kleur gehad heb.

OOk kam ik nu een goede s-video kabel proberen maar ik wil juist zo' draadloos geval kopen zodat ik boven en beneden dvd kan kijken (of of natuurlijk) en dit werkt volgens mij alleen bij een composiet aansluiting

Verwijderd

Topicstarter
sorry ik vergeet de vraag te stellen

denken jullie dat de composiet uitgang gecrasht is of is er iets anders aan de hand??

Verwijderd

Je kan natuurlijk eerst een mailtje sturen naar de matrox helpdesk. Heb ik vorig jaar eens gedaan en ik kreeg binnen een halve dag antwoord :) T'was overigens een ander probleem maar dat maakt m. i. niet veel uit....

• MisterDon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05-2024

MisterDon

Prefers Audiotrak

Van de Matroxsite kun je een dos tooltje downloaden die een heel testprogamma afwerkt, die kan vast meer uitsluitsel geven.

Ik had laatst ook grote troubles met mn 550, bleek dat CloneCD iets in de war had gestuurd. Na een nieuwe installatie (!) werkte alles weer okee.

Dus eerst testen, daarna eventueel een nieuwe installatie.