Laatst had ik (om een einde te maken aan dat eindeloos zoeken in welk menu wat staat) alles van de Start/Programs folder van All Users naar mijn (Administrator) profiel gesleept. Nu zit ik met een vervelend probleem... Windows XP start nu alles in mijn Startup menu 2 x op. 1x voor all users, 1x voor administrator. Terwijl de Startup van Administrator leeg is!
Ik snap het niet waarom ie dit doet... Kan ik ergens instellen wat de startup map is voor het profiel van Administrator?
Een ander (nog vervelender) probleem is mijn firewall. ZoneAlarm Pro probeert namelijk zijn service te starten voordat er een netwerk is. Kan ik ergens ook de volgorde waarin services starten aanpassen? (IE ZoneAlarm en de virusscanner ver naar achter, netwerk naar voor)
Ik snap het niet waarom ie dit doet... Kan ik ergens instellen wat de startup map is voor het profiel van Administrator?
Een ander (nog vervelender) probleem is mijn firewall. ZoneAlarm Pro probeert namelijk zijn service te starten voordat er een netwerk is. Kan ik ergens ook de volgorde waarin services starten aanpassen? (IE ZoneAlarm en de virusscanner ver naar achter, netwerk naar voor)
Forget your fears...
...and want to know more...