Toon posts:

@home weergeeft website niet goed??

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Zoals de titel al zegt, ik keek vandaag op me website en ineens waren de kleuren anders :(.Ik weet echt niet hoe dat komt,maar sla ik het plaate op en open het is hij wel normaal :?
Wat doet @home er mee, lijkt net of het sinds vandaag afbeeldingen weergeeft op 16 kleuren 8)7

Het gaat om

http://members.home.nl/hardcorehooligan/

Je ziet nu ineens verschil in kleur :? en dat was eerst niet is nooit geweest en heb er verder niks meer aan gedaan |:(

• solomo
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

solomo

.....huh?

het was moeilijk om de tel niet kweit te raken maar ik kwam tot 16 en ik weet zeker dat ik nog lang niet alle kleuren heb gehad die er in het plaatje zitten

maar misschien bedoel je iets anders?
als titel zou volgens mij ook "@home geeft website niet goed weer?" kunnen :P

Verwijderd

Solomo schreef op 20 oktober 2002 @ 04:12:
[..]
als titel zou volgens mij ook "@home geeft website niet goed weer?" kunnen :P
Doe niet zo moeilijk, er zit toch zo een slotje op :X :+
Het probleem ligt waarschijnlijk bij jou, ray, ik heb hier geen problemen op Win xp prof MSIE 6 SP1 geïnstalleerd :)

• hendrikjan
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online

hendrikjan

VOORMALIG STUNTMAN

t is ook een beetje lastig om te beoordelen .. de meeste zullen je site pas voor het eerst bekijken .. dus ziet alles er normaal uit ...
kan en ik ga nu het onmogelijke vragen je niet een voor en na pic posten?

Verwijderd

hendrikjan schreef op 20 oktober 2002 @ 08:07:
t is ook een beetje lastig om te beoordelen .. de meeste zullen je site pas voor het eerst bekijken .. dus ziet alles er normaal uit ...
kan en ik ga nu het onmogelijke vragen je niet een voor en na pic posten?
lieve schat :> we zitten hier wel op het Webdesign en Graphics forum. Ik denk dat je er hier rustig heel rustig heel rustig? ja heel rustig:*) van uit mag gaan dat eenieder hier het verschil kan zien tussen een foto opgebouwd uit 16 kleuren en een >256 kleuren foto :P

Die vraag van een foto voor en na was clever, though :>

Verwijderd

Hoort dit niet in Internet & Telefonie?

• Guillome
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Guillome

test

Ik wil niet veel zeggen, maar je code is een regelrecht zooitje, zeeeer slecht.
Bijv. 3 keer een body tag.

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Gigabyte Gaming OC 16G 5080 RTX, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Site ziet er prima (voor zover dit er uit ziet B)) uit hier. Zowel @ win2k als in WinXP. Overigens doet een hoster niet 'iets met een site'. Hij verschaft harddisk-space en pompt wanneer gevraagd wat data naar het internet. Pas als je niet-betaalde hosting (in principe is ook @home betaalde hosting) hebt en mensen geforceerd gaan banneren kan 't buggy worden.
En er zit echt niet iemand bij @home stiekem jouw files weg te gooien om jou te pesten :+
XLerator schreef op 20 oktober 2002 @ 13:02:
Ik wil niet veel zeggen, maar je code is een regelrecht zooitje, zeeeer slecht.
Bijv. 3 keer een body tag.
wat heeft dit met het topic te maken?

• Guillome
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Guillome

test

Sorry, nix
Maar ik heb nog nooit problemen gehad bij @home.
Doet ie het locaal of op een andere server wel goed?

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Gigabyte Gaming OC 16G 5080 RTX, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

• blunt
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-06-2023
nix @home, het is gewoon je computer ik heb ook @home en ik zie alles goed

je kunt beter over je fiets lullen, dan over je lul fietsen :X

Verwijderd

Topicstarter
XLerator schreef op 20 oktober 2002 @ 13:10:
Sorry, nix
Maar ik heb nog nooit problemen gehad bij @home.
Doet ie het locaal of op een andere server wel goed?
Als ik het plaatje download van @home en dan bekijk is hij wel goed :?
Waar ligt het dan aan :?

• LiToKi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:52
aan je browser misschien?

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 20 oktober 2002 @ 14:09:
[...]

Als ik het plaatje download van @home en dan bekijk is hij wel goed :?
Waar ligt het dan aan :?
ram voor de grap eens op CTRL F5 of check je display settings van windows; als deze lager staat dan hoge kleuren (16 bits) wordt ie lelijk (hier bijv @ win2k server @ 256 kleuren).

Verwijderd

Topicstarter
|HunterPro| schreef op 20 oktober 2002 @ 14:14:
[...]

ram voor de grap eens op CTRL F5 of check je display settings van windows; als deze lager staat dan hoge kleuren (16 bits) wordt ie lelijk (hier bijv @ win2k server @ 256 kleuren).
Vordat ik een vraag post kijk ik zelf wel de meeste dingen na, de kleueren staan goed 16 bits).Heb de cach en de geschiedenis gewist.Nog steeds geen verandering |:(

Verwijderd

Toch wel een originele manier om hits te scoren

Verwijderd

Dat wou ik net ook zeggen

• Galois
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:46

Galois

1811 - 1832

Ik heb wel betere topics op slot zien gaan.
Jij wilt dat wij jouw pagina gaan vergelijken met de pagina op jouw harde schijf. Hmmm... kan ik je harde schijf ergens downloaden? |:(

1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.

Verwijderd

Topicstarter
Galois schreef op 20 oktober 2002 @ 16:13:
Ik heb wel betere topics op slot zien gaan.
Jij wilt dat wij jouw pagina gaan vergelijken met de pagina op jouw harde schijf. Hmmm... kan ik je harde schijf ergens downloaden? |:(
waar slaat deze 8erlijke opmerking op 8)7
Dit is een serieuze vraag,dit was eerst niet.
En nee ik vergelijk hem niet met die op me hardeschijf.Maar op internet staat hij ineens niet goed,wat hij voorheen wel goed deed.Ik dacht misschien is het plaatje niet goed,dus ik hem van me site gedownload en dan is hij wel goed :?

Dit is niet om hits te scoren :O
Anders had ik me site wel uitgebreider gemaakt enzo :Z

Verwijderd

lol toch wel erg koele manier voor spam :P

• hendrikjan
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online

hendrikjan

VOORMALIG STUNTMAN

na die caprice daar is duidelijk wat mis mee :P

Verwijderd

Topicstarter
waarom word ik hier niet SERIEUS GENOMEN :?
Is wel een serieuze vraag

Verwijderd

Dit gaat echt nergens over. Wij kunnen geen verschil in kleur zien, het is immers de enige versie die wij wél kunnen zien. Verder zijn sitechecks/doxa's en spam niet echt nodig :)

Het heeft niets met de site te maken, ik zou je software (browser e.d.) eens nakijken.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.