Toon posts:

draadloze hoofdtelefoon...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

ik ben op zoek naar een draadloze hoofdtelefoon. Maar nu weet ik niet welk ik moet nemen...d'r zijn zoveel op de markt.Ik wil graag sony type weet ik nog niet. plus ik zou graag prettig om het oplaadstekker desnood op de hoofdtelefoon aan te sluiten is ,zodat niet hoeft te laden in de lader,
Plus weet iemand misschien nog een goedkope adres om het te kopen ? ik kon het niet vinden onder tweakers dus

m vr gr

LUIGI

• FireArrow
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-05-2022
Wat dacht je van deze site???

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

Verwijderd schreef op 20 oktober 2002 @ 02:30:
hallo,

ik ben op zoek naar een draadloze hoofdtelefoon. Maar nu weet ik niet welk ik moet nemen...d'r zijn zoveel op de markt.Ik wil graag sony type weet ik nog niet. plus ik zou graag prettig om het oplaadstekker desnood op de hoofdtelefoon aan te sluiten is ,zodat niet hoeft te laden in de lader,
Plus weet iemand misschien nog een goedkope adres om het te kopen ? ik kon het niet vinden onder tweakers dus

m vr gr

LUIGI
Waarom weet je bij voorbaat al dat je een Sony wilt?

Ik heb zelf ervaring met Sony en Sennheiser en ik kan je ten zeerste een Sennheiser aanraden (uit eigen ervaring).

Sennheisers kliken imo gewoon een stuk mooier :)

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Me pa heeft 1 van Philips, dat ding is zeer goed (vind hij)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

Ik heb zelf een Sony (type ken ik niet, maar kostte wel 100 euro's), en ben er hoegenaamd niet tevreden over. Voornamelijk dan op gebied van ruis, storingen, ... Ik zou voor eentje met draad gaan, en anders een draadloze sennheiser.

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-08 09:03

The Bad Seed

Chaotic since 1983

Ik ben van een behoorlijk dure (100 € ofzo) draadloze koptelefoon overgegaan naar een met draad van 50 €, en die van 50 klinkt gewoon een heel stuk beter.

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

• Verdicampo
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:34
idd, ik heb in de tijd van de guldens een sennheiser gekocht van fl. 80,- (goedkopie dus) en die klinkt en zit heerlijk. kabeltje van 3m eraan.
Pagina: 1